EA v novém deníčku na NHL 17 vysvětluje, jak budete moci ovládnout led

novinka  20
Martin Šmíd, 13. 7. 2016 11:37
EA dnes vydala na svém webu první pohled na herní systémy v hokejové hře NHL 17, díky nimž budete moci ovládnout led. „Díky komplexnímu ovládání autenticky reagujících brankářů, k čemuž přispívají vylepšené systémy pozičního přehledu a reflexních zákroků, zcela novému pojetí soubojů před brankou v útočné i obranné třetině a hromadě nových gólových oslav si teď můžete podmanit každý kousek ledové plochy,“ říkají vývojáři. Pokud vás všechny novinky zajímají, můžete se níže podívat na video, ale také si přečíst všechny informace, které k nám z EA doputovaly.


HRAJTE SVÝM STYLEM

Pevně věříme, že každý hokejový fanoušek, který se ponoří do NHL 17 poprvé, si může užít spoustu zábavy bez ohledu na úroveň dovedností a stylu hraní. Tento rok jsme přidali další možnosti úprav, takže si můžete vyladit nastavení hratelnosti podle svých představ.

V letošním ročníku jsme přidali novou úroveň obtížnosti nazvanou „Poloprofesionál“, aby uživatelé našli soupeře ovládaného hrou, který bude lépe odpovídat požadované výzvě. Také jsme představili nová přednastavená schémata upravující herní styl, délku třetiny, pravidla a další aspekty z důvodu nabídky jedinečného stylu hratelnosti. Zvolit si můžete vše od arkády (tříminutové třetiny, žádná pravidla, větší hity) po plnou simulaci (desetiminutové třetiny, ultrarealistická hratelnost). To nám rovněž otevřelo prostor pro nabídku zbrusu nových přednastavených schémat pro režim Be a Pro, poskytujících doporučení ohledně herního stylu a hratelnosti na základě preferované délky jednotlivých utkání. Vyberte si cokoli od rychlých zápasů, v nichž stihnete za kratší časový úsek větší porci utkání, po klasické mače, v nichž jednotlivá střídání trvají stejně jako v reálném hokeji.

Z důvodu ještě větší kontroly nad herními styly jsme upravili příslušné posuvníky ze škály 0–6 na 0–100. Uživatelé si tak můžou upravit vše od bruslení (hbitost, rychlost, zrychlení) po napadání (agresivita, síla hitu, efekt tělesných proporcí, náchylnost k zavrávorání) a tím si snáze nastavit požadovaný herní styl. Pokud někdo touží po dvacetiminutových třetinách s realistickým celkovým počtem střel a gólů, má možnost si to nastavit.

VYLEPŠENÍ HERNÍHO SYSTÉMU

V případě NHL 17 jsme provedli celou řadu drobných úprav hratelnosti:

Bruslení

  • Úprava ovládání pohledu v útoku i obraně z důvodu lepšího postavení těla a pozice na ledě.
  • Lepší kontrola nad zastavením a udržením zaujaté pozice, stejně jako nad ostrou otočkou a zrychlením novým směrem.
  • Vylepšená schopnost zrychlit novým směrem, pokud se pohybujete nižší rychlostí.
  • Úpravy zisku nebo ztráty pohybové energie při prudkých obratech a přešlapování.
  • Sladění bruslení bez puku, při krytí puku a práce s hokejkou tak, aby obraty působily konzistentněji a fungovaly stejným způsobem.
  • Volné puky v útočné třetiny jsou nyní pro účely ovládání pohledu považovány za ofenzivní situaci.
  • Vylepšené bruslení pozadu při používání ovládání pohledu a zrychlení z místa. Snadněji tak budete držet pozici na útočné modré čáře v případě držení puku nebo v obraně sledovat puk při zrychlení z místa.
  • Zlepšená citlivost přepínání u ovládání pohledu.
  • Různá vylepšení reakcí hry prostřednictvím nových animovaných předělů.

Přihrávky

  • Rychlejší animace přihrávek z důvodu větší kontroly a schopnosti reakce.
  • Schopnost přihrávat hráčům s možností zastavit s nimi a nevyjíždět ke každému puku. To bude mít pozitivní dopad v situaci, kdy se snažíte udržet se v útočné třetině nebo si chcete během přeskupení formace přihrát mezi obránci.
  • Různá vylepšení v oblasti přesnosti a cílení přihrávek.
  • Vylepšené převzetí puku u přihrávek nakrátko.

Střelba

  • Nové kontextuální nastavení střel z kliček v bezprostřední blízkosti branky. To bude mít pozitivní dopad na očekávané střely při kličkách do forhendu nebo bekhendu.
  • Vylepšené míření při střelbě mezi nohy brankáře.

Přebírání puku

  • Vyřešeny situace, při nichž docházelo k hladkému převzetí puku v nechtěných případech. Hráči teď mohou přejít do intenzivního bruslení pro rychlé sebrání puku, případě stisknutím a podržením ovládání pohledu přebrat puk při ostrém zatočení či úkroku do strany.
  • Přidáno nové zrychlené přebrání puku při bruslení pozadu tak, abyste mohli pokračovat v pohybu vzad i ve chvíli, kdy ho teprve přebíráte, namísto nutnosti počkat až do chvíle, kdy jej máte plně pod kontrolou. Získáte tím větší kontrolu v okamžiku přihrávky jednoho obránce druhému.
  • Přidán větší rozsah v případě přebírání puku při zatočení, takže máte větší kontrolu nad úhlem převzetí bez ztráty aktuální rychlosti.
  • Přepracovaná nastavení pro přebírání přihrávek a volných puků.

Brankáři

  • Přidána možnost zareagovat hbitým atletickým pohybem, nebo zablokovat puk tělem.
  • Vylepšená schopnost poradit si se slabými či dalekonosnými střelami nebo přihrávkami na branku.
  • Vylepšené zákroky/poziční hra při pokusech soupeře o objetí branky.
  • Vylepšená reaktivita a sekvence animací mezi přechody.
  • Úprava chování brankáře řízeného hrou při stínění vs. dobrém výhledu na střelce.
  • Vylepšení systému zákroků u bližší tyče a postavení.

Napadání

  • Vylepšené cílení hitů a následné reakce.
  • Vylepšené hity při nízké rychlosti a technika odtlačování.
  • Realističtější reakce hráčů v případě, kdy se jim nepodaří trefit hitem soupeře. Můžete se teď pokusit strčit do protihráče, pokud se mu podařilo vyhnout se vražení ramenem a bruslí okolo vás.
  • Rychlejší uvolnění puku po odstavení protihráče tak, abyste se mohli s kotoučem z dané situace lépe odpoutat.

Zachycené přihrávky, tečování a kontakty s hokejkou

  • I když váš hráč nedokáže zpracovat přihrávku (kvůli razanci, úhlu atp.), pokusí se odrazit puk ve směru, kterým bruslí. Už se tak nestane, že by ho nechal jen tak projet.
  • Defenzivní tečování vás nezastavení v bruslení a spustí se pouze při pomalém bruslení nebo snaze o udržení místa.
  • Vylepšená kontrola u přebírání puku při zachycených přihrávkách z důvodu jeho čistějšího získání.
  • Schopnost přiměřeného defenzivního tečování na základě rychlosti bruslení vs. kontroly.
  • Různá vylepšení v oblasti kolizí puku a náhodných kolizí při chvění volného puku.

Umělá inteligence

  • Obránci na „slabé straně“ lépe pokrývají prostor před brankou a vyhodnocují, kdy vyrazí proti soupeři s pukem.
  • Vylepšená únava u hráčů řízených hrou z důvodu konzistentnosti s lidskými hráči.
  • Větší kontrola nad vylučováním hráčů řízených hrou prostřednictvím příslušných posuvníků.
  • Upraveno vyhodnocování možných drah pro přihrávku tak, aby hráči řízení hrou příliš neriskovali v situacích, kdy není velká šance na skórování.
  • Čas, útočné povědomí, atributy přihrávání a úroveň dovedností hrají důležitější roli při vyhodnocování přihrávek ze strany hráčů ovládaných hrou. Tím je dosaženo většího přiblížení k lidským hráčům.
  • Úprava chování UI při použití ovládání pohledu v útoku i obraně z důvodu lepšího postavení.
  • Přepracováno chování hráčů řízených hrou tak, aby při přiražení k hrazení v obranném pásmu přihrávali puk méně riskantněji a v útočné třetině se snažili získat výhodu.
  • Lepší podpora ze strany hráčů řízených hrou, pokud je hokejista ovládaný uživatelem přiražen k hrazení.
  • Přepracováno chování hráčů řízených hrou při zavezení puku nebo jeho nahození do vlastní třetiny.
  • Vylepšené rozebírání protihráčů při návratu do obrany.
  • Vylepšené chování UI u změn formací podle toho, kolik zbývá v zápase času.
  • Upraveno rozhodování hráčů řízených hrou v oblasti přihrávek, takže už nebudou tolik přihrávat do zahuštěného prostoru, pokud nepůjde o gólovou šanci.
  • Upraveno rozhodování hráčů řízených hrou, kteří jsou v držení puku, během útoku i v pásmu.
  • Různé úpravy v rozhodování hráčů řízených hrou (při protiútocích v držení puku i bez něj).
  • Upraveno chování UI při vhazování podle úrovně obtížnosti.

Zdroj: Tisková zpráva

NHL 17

ps4ps3x360xone
EA Games, EA Sports
Datum vydání hry:
13. 9. 2016
Žánr:
Sport
KARTA HRY
7/10

Komentáře