EA: Nový Mirror’s Edge nebylo možné vytvořit pro současnou generaci konzolí

novinka  10
Martin Šmíd, 25. 6. 2013 10:00
Studio DICE určitě udělalo všem fanouškům hry Mirror’s Edge během E3 velkou radost, protože bylo oznámeno pokračování. I když se tedy nejedná o druhý díl, ale spíše o restart, hlavní je samozřejmě fakt, že se opět setkáme s Fait a budeme s ní utíkat, utíkat a zase utíkat. Nyní se o hře rozpovídal Patrick Soderlund , který třeba řekl, že už od vydání prvního dílu chtěli udělat pokračování, ostatně se prodalo první části přes 2.5 milionů kusů, dokonce během let měli několik prototypů, ale vše nakonec bylo hozeno do koše. Vše se začalo měnit až před několika měsíci, kdy producent hry Karl-Magnus Troedsson dostal skvělý nápad, kam celou značku posunout. Ačkoliv Soderlund nebyl moc přesný. Jde údajně o něco, co není možné na současné generaci konzolí dosáhnout – zřejmě obrovský otevřený svět, proto se rozhodli, že nový Mirror’s Edge vyjde pouze pro nové konzole Playstation 4 a Xbox One, no a samozřejmě bude těžit z možností Frostbite 3. Už se docela těšíme, až se o hře dozvíme více, zatím se níže můžete podívat na E3 trailer, který ovšem nemůže nechat nikoho v klidu.
Zdroj: null

Mirror’s Edge: Catalyst

ps4xone
EA, EA
Datum vydání hry:
24. 5. 2016
KARTA HRY
6/10

Komentáře