
Druckmann: Příběh Intergalactic: The Heretic Prophet je hodně ambiciózní, hratelnost bude mít největší hloubku v historii studia Naughty Dog

Podle Druckanna je příběh hodně ambiciózní a hra se má i točit kolem fiktivního náboženství a zaměřovat se na to, co se stane, když svoji víru člověk vloží do různých institucí. Druckmann dodává, že hra přinese emotivní příběh, stavějící na větším množství postav, přičemž kromě příběhu se vývojáři zaměřují i na hratelnost. Ta má mít největší hloubku v historii studia Naughty Dog, do níž chtějí vývojáři přenést veškeré své zkušenosti z předchozích her. Termín vydání v současnosti neznáme. Ve studiu Naughty Dog ale práce na hře odstartovaly už v roce 2020, tedy hned po vydání The Last of Us Part II.


Související články

Druckmann: Hru Intergalactic: The Heretic Prophet už hrajeme a je skvělá

Schreier: Hra Intergalactic: The Heretic Prophet vyjde nejdříve v roce 2027

Naughty Dog se měl pro Intergalactic: The Heretic Prophet inspirovat Elden Ringem

Ve hře Intergalactic: The Heretic Prophet se objeví protivník zamýšlený pro zrušený JAK and Daxter 4

Komentáře