CD Projekt RED už nedoporučuje žádat Sony o vrácení peněz za Cyberpunk 2077
Zatímco na Xboxu je hráčům většinou vyhověno, ačkoliv také ne ve všech případech, u Sony je to jiné a hráči většinou odchází s nepořízenou. Na to upozorňuje nyní i studio CD Projekt RED. V mailu z podpory stojí, že hráči na Xboxu mají kontaktovat podporu Microsoftu, zatímco hráči na PlayStationu mají počkat na další informace. „Děkujeme za kontaktování PlayStationu. CD Projekt RED v současnosti pracuje na aktualizacích a opravách chyb, které mají zlepšit zážitek ze hry Cyberpunk 2077," stojí většinou v mailech od Sony, které následně odkazují na oficiální stránku hry. Sony tedy zatím odmítá ve většině případů vrátit peníze. Doufejme, že se to v brzké době změní a hráči, kteří nejsou spokojeni se stavem hry, dostanou své peníze zpět. Společnosti Sony i Microsoft by měly peníze za takto rozbitou hru ihned vracet, protože je i jejich vina, že se dostala na jejich platformu.
Výše zmíněnou odpověď dostal Steve Kovach, redaktor CNBC. A podle komentářů na twitteru není zdaleka sám.
Stanovisko českého distributora, který se postaral u nás o uvedení krabicové verze:
Pokud jste si pořídili českou krabicovou hru pro PS4 nebo Xone a přejete si ji vrátit na základě této informace od CD Projektu, směřujte prosím svůj požadavek přímo na helpmerefund@cdprojektred.com nejpozději do 21.12.2020. Možnost vrácení hry přímo na prodejnách není v České republice a na Slovensku dostupná. Upozorňujeme, že tato nabídka CD Projektu není reklamace. V případě reklamace se postupuje běžným způsobem dle reklamačních podmínek příslušného obchodu.
Komentáře