Bungie: Mohli jsme Destiny 2 udělat v 60fps, ale šlo by o daleko menší hru
novinka
45
Martin Šmíd, 23. 8. 2017 0:30
Od oznámení akční hry Destiny 2 jsou někteří hráči zklamáni, že nepoběží na konzolích v 60fps. Nyní se k tomuto vrátilo Bungie, přesněji producent Mark Noseworthy. Opět zopakoval, že ačkoliv by chtěli Destiny 2 v 60fps na konzolích, jsou bohužel limitováni procesorem AMD Jaguar, který nenabízí dostatečný výkon, a to ani na nových konzolích PlayStation 4 Pro a Xbox One X. Sice mohli hru v 60 fps i tak udělat, ale museli by ji značně osekat, což nechtěli.
„V Destiny musíme simulovat svět. Máme najednou na scéně 30 i více postav s umělou inteligencí, kooperativní část pro šest hráčů, obrovské mapy i s vozidly či padajícími loděmi. Tam všude využíváme pro výpočty CPU. Mohli jsme udělat Destiny na konzolích v 60fps? Ano, určitě mohli, ale šlo by daleko o menší hru, v níž by nebylo tolik kooperace nebo střílení. To ale není ta hra, kterou chceme udělat. V první řadě se snažíme udělat neuvěřitelnou akční hru. Nemyslíme si, že se držíme nyní zpět, když jsme se museli rozhodnout mezi simulací světa a frameratem. Ve skutečnosti si myslíme, že nabízíme zkušenost, kterou jinde nenajdete. Pokud vám jde ale o framerate, je nyní platforma, kde můžete utratit hromadu peněz, aby vám hra běžela co nejlépe,“ řekl producent hry Mark Noseworthy magazínu EDGE.
Zdroj: wccftech.com
9/10
Komentáře