Asobo: Na současných konzolích můžeme udělat v A Plague Tale Requiem věci, které byly dříve nemyslitelné
novinka
17
Martin Šmíd, 14. 7. 2022 12:56
Letos v říjnu vyjde zatím parádně vypadající hra A Plague Tale Requiem, o níž se trochu rozpovídal v posledním číslu magazínu EDGE její režisér Kevin Choteau z Asobo Studio. Hlavně se dotkl toho, proč je hra určena pouze pro současné platformy a nevyjde i pro staré, na kterých byl dostupný první díl. „V Innocence mohly některé části kvůli technickým omezením vypadat jako divadelní kulisy. V případě Requiem jsme se mohli posunout mnohem dále,“ říká Kevin Choteau s tím, že všechna vylepšení ve výsledku slouží hlavně k vyprávění příběhu. „Při psaní nám vyšší kvalita umožňuje uvažovat o sekvencích, které byly dříve nemyslitelné. Jako jsou třeba honičky se stovkami tisíc krys nebo lokace, které se dynamicky mění podle příběhu a událostí,“ dodává a ukazuje, že lepší hardware neznamená jen hezčí vizuální zpracování, rychlejší nahrávání nebo lepší framerate, ale má vliv i na to, jak vývojáři přistupují k samotnému vývoji hry a jak ji navrhují už na samém začátku. Někteří mohou namítat, že hra A Plague Tale Requiem vyjde i na konzoli Nintendo Switch, ale na ní bude dostupná pouze v cloudové verzi.
Zdroj: mp1st.com
8/10
Komentáře