Andrea Pessino: Možná jsme dostatečně nevysvětlili hráčům, čeho chceme dosáhnout

novinka  35
Martin Šmíd, 19. 2. 2015 0:30
O akční hře The Order: 1886 studia Ready at Dawn se toho v poslední době napsalo opravdu hodně, poutá na sebe velkou pozornost z několika různých důvodů. Jak dopadla, se už dozvíme za pár hodin, nyní se k posledním dnům vyjádřil znovu Andrea Pessino, podle něhož možná nedostatečně komunikovali s hráči. „Je zřejmé, že jsme nedokázali dostatečně komunikovat s hráči o našich záměrech. Může to být z nedostatku našich zkušeností komunikovat o naší vizi. Je to, jako bychom se snažili něco skrývat, ale mysleli jsme si, že od začátku je jasné to, co se snažíme dělat. Nejprve se mluvilo o tom, že trailer je render, pak se debatovalo o snímkové frekvenci, já nevím, jak to přesně funguje a co by šlo udělat lépe, každý má jiná očekávání a zřejmě chce jinou hru, ale naše hra nemůže dát každému to, co chce. Je to poměrně unikátní a specifická hra. Myslíme si, že někteří hráči budou ze hry nadšeni a mít ji rádi, jiní ji zase budou nenávidět. Doufám, že v budoucnu budeme mluvit jasněji o tom, co se snažíme vytvořit,“ říká Andrea Pessino.
Zdroj: null

The Order: 1886

ps4
SCEE, Ready at Dawn
Datum vydání hry:
20. 2. 2015
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře