Hideo Kojima: Očekával jsem pozitivní i negativní reakce na Death Stranding

novinka  52
Martin Šmíd, 9. 11. 2019 16:20
Geniální záležitost nebo jen nudná hra s neustále opakujícím se obsahem? To je něco, na čem se v případě nové hry Death Stranding nemohou shodnout ani zkušení herní novináři. Nyní se k rozmanitým známkám v recenzích vyjádřil i Hideo Kojima pro PlayStation Access, přičemž dle něj je to výsledkem toho, že přišel s něčím novým a lidé nevědí, jak k tomu přistupovat. Věří ale, že postupně si k jeho hře cestu najdou a v budoucnu na ni budou nahlížet jako na sérii Metal Gear, s níž to bylo na začátku stejné. „Když lidé hrají konečně moji hru, tak tento pocit není pro mě nový. I se sérií Metal Gear jsem se soustředil na to, abych neustále přicházel s něčím novým a čerstvým, abych ukazoval hráčům nové herní systémy a možnosti,“ říká Kojima. „Když teď lidé hrají Death Stranding, věřím, že budou pozitivní i negativní reakce. Tak je to vždy, když se snažíte přijít s něčím novým, a je jedno, jestli je to film nebo hra. Pokud lidé čelí něčemu, co je pro ně zcela nové a s ničím takovým se nesetkali, může to být pro ně náročné. Bylo to stejné, když jsem tehdy udělal stealth hru. Věřím, že pozitivní pohled na hru se rozšíří díky fanouškům, a za 5 nebo 10 let se budou lidé dívat na Death Stranding jako na nový standard. Pak se můžu pokusit vytvořit zase něco nového. Vím, že v současnosti Death Stranding není mainstreamová hra,“ dodává Kojima.

Zdroj: videogameschronicle.com

Death Stranding

ps4
SCEE, Kojima Productions
Datum vydání hry:
8. 11. 2019
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře