Hideo Kojima se včera rozpovídal, jak současná situace ve světě ovlivní jeho další hry
„V minulosti jsem při vývoji her vždy přemýšlel o tom, co by se mohlo ve společnosti stát za 5, 10 nebo 20 let. Bylo to jako předpovídat budoucnost a přidávat k tomu zábavné prvky. A tak jsem vždycky tvořil. Ale tentokrát to přišlo příliš brzy. Realita přišla příliš brzy, zejména v případě Death Stranding. Takže jsem změnil způsob, jakým teď přemýšlím a tvořím. Vše je pořád o zábavě. Zároveň ovšem chci, aby se hráč také něco naučil. Ale protože to doba tak rychle dohání, už to opravdu není jen fikce. Takže jsem znovu důkladně přezkoumal svůj tvůrčí proces. Myslím, že všichni tvůrci uvažují stejně. Je to skoro podobné tomu, co se stalo po 11. září, když jsme zvažovali, jakým směrem bychom se měli jako zábavní průmysl vydat. Myslím, že je to pro nás velký úkol,“ řekl Hideo Kojima.
A jak ho současný svět, který bojuje s globální pandemií, ovlivní při dalším vývoji? „Nedokážu to říct konkrétně. Nebude to jako v minulosti. Je to drastická změna. Stejně jako po 11. září, se musíme přizpůsobit a přemýšlet o nových způsobech tvorby, protože zábavní průmysl nemůže zůstat pozadu. Musím přemýšlet o tom, co se stane v budoucnosti. Vždycky chci do hry vložit nějaké společenské prvky jako základ, abych hráče seznámil s tím, co se děje, a oni se nad tím mohli zamyslet. Samozřejmě pořád chci, aby to všechno bylo zábavné. Při této rychlosti změn musím opravdu zvažovat, jakou předpověď udělám a jak hráčům představím své myšlenky.“
O hře Death Stranding: Director’s Cut toho v současnosti moc nevíme. Dočkali jsme se prvního teaseru, ale následně nám bylo řečeno, že konkrétní informace přijdou v následujících týdnech. Pravděpodobně na nějaké prezentaci PlayStationu. Ta ovšem zatím nebyla oficiálně oznámena.
Komentáře