Sekiro: Shadows Die Twice se bude od Souls her odlišovat
Hra se bude odehrávat v šestnáctém století v Japonsku během sengokukské éry. Tedy, vývojáři se nechali touto érou jenom inspirovat, protože hra rozhodně nebude historicky přesná. Vývojáři jen chtěli zachytit krásy národa a této éry. Každopádně hlavním hrdinou je ninja Sekiro, jehož pán je unesen, a aby tomu nebylo málo, sám při této události přijde o ruku. Jakmile se zotaví, cílem je uneseného pána zachránit a samozřejmě se pomstít za ztrátu své ruky.
Ztráta ruky má ovšem pro hlavního hrdinu i velkou výhodu, protože místo ní může nasadit něco daleko užitečnějšího, a to speciální rameno, které přidává spoustu zajímavých schopností, jako speciální hák na šplhání po budovách nebo možnost ovládat těžké zbraně. K hlavnímu hrdinovi se sluší napsat, že tentokrát si ho nebudete moci vytvořit, jako v Souls hrách, jeho vzhled bude pevně daný. Zároveň nebudou přítomny ani žádné třídy, Sekiro je prostě ninja a tím to hasne. Neznamená to ovšem, že byste nemohli lehce ovlivnit jeho herní styl. Určitou specializaci bude možné si vytvářet až během samotného hraní.
Z dojmů zahraničních novinářů jsme se dozvěděli, že Sekiro: Shadows Die Twice je pořád brutální a těžká akční RPG hra, která jasně dává vědět, od jakých vývojářů je. Na druhou stranu se od Souls her odlišuje a tentokrát má hráče čekat odlišný herní zážitek. To je ostatně vidět i na skutečnosti, že hra obsahuje stealth systém, který je hodně důležitý a kolikrát nezbytný pro postup hrou. Navíc speciální hák, o němž už byla řeč, umožní hlavnímu hrdinovi i skákat do vyšších míst, což přidává hře větší vertikálnost, co se týče hratelnosti, rovněž má být nepostradatelným předmětem při boji nejen s řadovými protivníky, ale také bossy. A těch má být ve hře velké množství.
Smrt hrála v předchozích hrách studia FromSoftware velkou roli a ani nyní tomu nebude jinak. Se smrtí je spojena jedna velká novinka v podobě možnosti se oživit, takže smrt nebude mít zřejmě tak ničivý dopad, jako v Souls hrách. Navíc má být i strategickým prvkem. Pokud hlavní hrdina zemře v boji se skupinkou nepřátel, může počkat, dokud neodejdou, případně se k němu neotočí zády, aby se mohl oživit a následně pomstít. Zatím nevíme, jestli oživování bude nějak limitováno, ale dá se to předpokládat.
Komentáře