Sekiro: Shadows Die Twice
9/10
92
Sekiro: Shadows Die Twice
ps4xone
RECENZE
Japonské studio From Software je tu s námi už více než třicet let. Během nic jsme se dočkali řady povedených her pro první i druhý PlayStation, které měly svoji základnu fanoušků, ale rozhodně se nedá říci, že by na ně vždy čekaly miliony hráčů po celém světě. Vše se změnilo před deseti lety, když vyšla nejprve v Japonsku hardcore RPG hra Demon's Souls. Ta se zdála Sony až příliš těžká, navíc šla proti proudů zjednodušování, takže se ji zdráhala vydat v Evropě a Severní Americe. Díky přítomnosti anglické lokalizace se ovšem ze hry stal obrovský hit, který nastartoval fenomén posledních let. Ten zahrnul trilogii Dark Souls a hororovější Bloodborne, přičemž režisér těchto her Hidetaka Miyazaki, který povýšil na prezidenta studia From Software, se následně rozhodl pustit do něčeho trochu odlišného. Tím je hra Sekiro: Shadows Die Twice, která ačkoliv se značně liší od Souls her, tak si zachovává i některé jejich charakteristické prvky a rukopis studia From Software je na ní jasně patrný na první pohled. Více už ale níže.
KOMPLETNÍ RECENZE HRY