Ryse bude mít méně detailního hrdinu
novinka
30
Martin Šmíd, 27. 9. 2013 14:15
Když Crytek letos na E3 prezentoval svoji hru Ryse: Son of Rome pro konzoli Xbox One, která běží na enginu CryEngine 3.5, každý žasnul hlavně nad detailností hlavního hrdiny. Dnes ovšem bylo potvrzeno, že takto detailní hlavní hrdina Marius Titus ve finální hře nebude. V demoverzi z E3 byl složen ze 150 tisíc polygonů, ale vývojáři se nakonec rozhodli, že ve výsledku bude mít jen 85 tisíc polygonů (dnes mají postavy 15 až 30 tisíc polygonů), tedy zhruba polovinu. Cevat Yerli tento downgrade vysvětlil tím, že chtěli do hry začlenit lepší stínování a hlavně dosáhnout lepší plynulosti, což při původním plánu nešlo. Hra ale podle jeho slov vypadá pořád skvěle, možná i lépe díky novým začleněným efektům. Ryse: Son of Rome vyjde na Xbox One v polovině listopadu.
Zdroj: null
5/10
Komentáře