Rise of the Tomb Raider má mít třikrát větší svět, propracovanější hrobky

novinka  26
Martin Šmíd, 2. 8. 2015 12:25
Vývojáři z Crystal Dynamics od oznámení hry Rise of the Tomb Raider říkají, že s ní mají daleko větší ambice, než tomu bylo v minulosti, což se podepsalo i na rozloze herního světa. Ten je podle vývojářů zhruba třikrát tak velký než jak tomu bylo u prvního Tomb Raidera (myšlen restart), což samozřejmě hráči dá více prostoru k prozkoumávání. Rozloha se týká i hrobek, kterých má být daleko více, navíc každá má mít několik hádanek, takže už by nemělo jít jen o menší doplnění, ale o plnohodnotné části, na jejichž konci bude nějaká ta odměna. Ačkoliv je svět velký, Brian Horton pro server GamingBolt řekl, že hra nebude mít žádné nahrávací obrazovky během hraní, ty přijdou jen ve chvíli, když Lara umře, ale rovněž by neměly být dlouhé. Akční hra Rise of the Tomb Raider vyjde v listopadu pro konzole Xbox One a Xbox 360, příští rok se dostane i na PlayStation 4.
Zdroj: GamingBolt

Rise of the Tomb Raider

ps4x360xone
Square Enix, Crystal Dynamics
Datum vydání hry:
10. 11. 2015
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře