Resident Evil 7: Biohazard měl být live service hrou s mikrotransakcemi
novinka
2
Martin Šmíd, 23. 8. 2022 13:12
Resident Evil 7: Biohazard byl parádním návratem k hororovým kořenům série Resident Evil, který si fanoušci hodně užili. Nyní ovšem producent Jun Takeuchi na oficiálním YouTube kanálu Biohazard prozradil, že nechybělo mnoho a hra mohla být úplně jiná. Capcom totiž na začátku hodně tlačil na to, aby hra měla online multiplayer, mikrotransakce, měla live service povahu a pravidelně dostávala dodatečný obsah. Jun Takeuchi vzpomíná, že pro režiséry bylo toto období hodně těžké. „Chudáci režiséři. Nakonec se do toho vložil náš prezident Kenzo Tsujimoto. Bylo to 4. ledna, první pracovní den nového roku. Prezident si mě zavolal do své kanceláře a řekl, že Resident Evil 7 je na tom hodně špatně. Následně mě poprosil, abych pomohl,“ vzpomíná.
„První věc, kterou jsme udělali, tak bylo rozhodnutí, že kořeny má Resident Evil v hororu. Hodně jsme o tom mluvili. Myšlenku na multiplayer jsme proto hodně rychle zabili. Kdybychom to dokázali dobře poskládat, mohli jsme vytvořit výbornou hororovou hru pro více hráčů, ale neměli jsme žádný dobrý nápad. Následně jsme si vzali seznam a osekávali ho, až jsme připravili nejhorší noční můru pro marketing. Dostali obyčejnou hororovou hru pro jednoho hráče,“ dodává. Dalo by se říci, že Resident Evil 7: Biohazard znovu nastartoval celou tuto značku a těžily z něj i následné hry, mezi nimiž byl remake Resident Evil 2 a 3, ale také Resident Evil Village. V současnosti Capcom připravuje na začátek příštího roku remake hry Resident Evil 4.
Zdroj: VGC
9/10
Komentáře