Remedy: Nepřítomnost Alan Wake na PS3 z technických i obchodních důvodů
novinka
9
Lukáš Kunce, 28. 3. 2011 11:15
Ředitel Remedy, Markus Maki, se vyjádřil, že rozhodnutí o ponechání exkluzivity pro Xbox360 byl obchodní risk, který znemožnil velké technologické pokusy s PS3.
Maki také prozradil, že hra byla původně plánovaná na PC, Xbox 360 a PS3, ale nabídka Microsoftu byla moc dobrá na to, aby ji odmítli, i za cenu užšího spektra trhu. Také řekl, že v jednu chvíli Remedy uvažovalo o zrušení svého enginu a přechodu na proslulý Unreal Engine 3. "Pokoukávali jsme po Unrealu a dalších technologiích, ale to ještě před tím, než se konzole PS3 a Xbox 360 dostaly na trh. Netroufli jsme si vydat hru běžící na third-party enginu, dokud jeho vývojáři nevydali hru na každou současnou platformu. Nyní, o 5 let později, musím uznat, že naše odůvodnění nebylo na místě, protože tihle pánové nám to zkrátka natřeli." Přesto je Maki s enginem Remedy spokojen.
Maki také prozradil, že hra byla původně plánovaná na PC, Xbox 360 a PS3, ale nabídka Microsoftu byla moc dobrá na to, aby ji odmítli, i za cenu užšího spektra trhu. Také řekl, že v jednu chvíli Remedy uvažovalo o zrušení svého enginu a přechodu na proslulý Unreal Engine 3. "Pokoukávali jsme po Unrealu a dalších technologiích, ale to ještě před tím, než se konzole PS3 a Xbox 360 dostaly na trh. Netroufli jsme si vydat hru běžící na third-party enginu, dokud jeho vývojáři nevydali hru na každou současnou platformu. Nyní, o 5 let později, musím uznat, že naše odůvodnění nebylo na místě, protože tihle pánové nám to zkrátka natřeli." Přesto je Maki s enginem Remedy spokojen.
Zdroj: vg247
8/10
Komentáře