Reboot System Shocku v problémech, vývoj byl pozastaven
novinka
17
Martin Šmíd, 17. 2. 2018 14:36
Před zhruba dvěma lety vývojáři z Nightdive Studios spustili na Kickstarteru kampaň na remake kultovního System Shocku. Vybrali přes 1 300 000 dolarů, přičemž se zdálo v tu chvíli, že se hry opravdu dočkáme, a to nejen pro PC, ale také konzole PlayStation 4 a Xbox One. Nyní ovšem přišla studená sprcha, protože projekt byl pozastaven. Problémy začaly ve chvíli, kdy se vývojáři rozhodli využít modernější a znatelně lepší Unreal engine. Následně si díky této změně začali myslet, že pracují na daleko větší hře, z remaku se stal prakticky kompletní reboot hry se spoustou novinek a herních změn. Vývojářům následně celý projekt přerostl přes hlavu a začaly i docházet peníze. Bylo proto rozhodnuto, že vývoj pozastaví, ale zároveň zmiňují ve zprávě, že nejde o zrušení. Musejí ale v následujících týdnech přehodnotit své plány, přičemž věří, že se vrátí daleko silnější a s lepší vizí, jak kultovní klasiku vrátit mezi hráče.
Zatím poslední vydaný trailer, ukazující hru na Unreal 4 enginu.
Zdroj: Tisková zpráva
8/10
Komentáře