
Nový koncept art pravděpodobně naznačuje vývoj na Final Fantasy XVI

I když neznáme podrobnosti, můžeme s jistotou konstatovat, že Final Fantasy XVI se vyvíjí pro konzole nové generace, a taktéž víme, že Square Enix nabírá nové vývojáře pro doposud neoznámené projekty. Mimo jiné, nedávno se Square Enix rozhodl zredukovat svých 11 obchodních oddělení na pouhé 4, načež pro jedno z nich jmenoval do funkce hlavního hlavouna Naoki Yoshidu, režiséra Final Fantasy XIV, MMO adaptace, které chybělo opravdu málo, aby se z ní stala velká hromádka neštěstí, nebýt Yoshidy, čímž si vysloužil velký respekt mezi kolegy a je od té doby považován za jednoho z nejlepších režisérů, kterými Square Enix disponuje. Final Fantasy XIV si získalo pozornost nejméně 16 milionů hráčů z celého světa a nejspíš toto číslo ještě nebude zdaleka konečné. Skvělého ohlasu u Yoshidy si pochopitelně všimli i fanoušci, jenž začali volat po jeho účasti na nové Final Fantasy hře, což Yoshidu muselo nesmírně potěšit, protože on sám v duchu si přál, aby mu bylo toto privilegium umožněno. Na jednom pařížském festivalu pro fanoušky se v rozhovoru na otázku, jakým směrem by se měl podle něj 16. a 17. díl v sérii vydat, vyjádřil následovně:
"Za prvé, pokud se ptáte, jestli Final Fantasy série dostane v budoucnu další MMO díl, myslím si, že šance jsou velice mizivé, dokud si XIV povede tak dobře, jako doposud. V tomto ohledu, mohu osobně říct, že bych rád viděl další Final Fantasy, které bude čiré fantasy, zkrátka nebude obsahovat příliš mnoho techniky."
S výše řečeným, když navíc vezmeme i v potaz, že Yoshida dostal zelenou na nový projekt pro konzole nové generace, můžeme vysoce předpokládat, že oním jeho novým projektem bude Final Fantasy XVI a následně zveřejněný koncept art samotným Square Enixem na jejich stránkách by mohl vše jen podtrhnout.
"Nový hlavní projekt, následující Final Fantasy XIV odstartoval a nová výzva pro další generaci právě začala. Tento projekt již dokončil počáteční fázi vývoje, dokončil vývoj environmentálního základu a nyní se přesouvá do vývoje na hlavní úvazek v plném rozsahu. Náš projekt hledá vývojáře, kteří poskytnou našemu světu "zajímavosti", "zábavu" a "překvapení", láká banner Square Enixu. Níže se potom můžete podívat na samotný koncept art.

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

27. 8. 2013


Související články

Hra Final Fantasy XIV vyjde tento měsíc pro konzole Xbox Series X/S

Tento měsíc začne na konzolích Xbox Series X/S otevřená beta hry Final Fantasy XIV

Phil Spencer se stále nevzdal naděje na Xbox verzi hry Final Fantasy XIV

Otevřená beta Final Fantasy XIV začne v polovině dubna

Square Enix: Xbox verze Final Fantasy XIV pro nás není prioritou

Hra Final Fantasy XIV dostane velké rozšíření Endwalker, oznámena PS5 verze

Square Enix pracuje na PS5 verzi hry Final Fantasy XIV

Sony Pictures oznámila hraný seriál na motiv Final Fantasy XIV

Final Fantasy XIV: Shadowbringers - launch trailer

Komentáře