Na Nintendo Switch by se mohly dostat další hry s podporou Xbox Live, informace o hře Cuphead
novinka
22
Martin Šmíd, 21. 3. 2019 11:05
Vývojáři z Studio MDHR včera oznámili, že se na konzoli Nintendo Switch dostane jejich vynikající hardcore plošinovka Cuphead. To samo o sobě je skvělá zpráva, ale tím nejdůležitějším bylo potvrzení, že hra bude podporovat díky updatu službu Xbox Live, takže hráči budou mít přístup k achievementům a dalším funkcím, které budou teprve blíže specifikovány. To je pochopitelně velmi dobrá zpráva, navíc Microsoft potvrdil, že v budoucnu by se mohly dostat na Nintendo Switch další hry s podporou Xbox Live. Ostatně spekuluje se několik týdnů třeba o plošinovce Ori and the Blind Forest, ale zatím nic potvrzeno nebylo.
Každopádně zpět k Nintendo Switch verzi hry Cuphead, k níž vývojáři vypustili několik technických informací. Port pro Switch vytváří přímo ve studiu Studio MDHR, přičemž hra vypadá a prakticky běží stejně jako na konzoli Xbox One. To ale zase tak moc nepřekvapí, vzhledem k tomu, že jde o 2D plošinovku s kreslenou grafikou. Pokud budete hrát v portable režimu, hra poběží v 720p, v docku se pak dočkáte 1080p. V obou režimech hra bude mít 60fps, stejně tak podporu pro kooperaci. Níže v novince se podívejte, jak Nintendo Switch verze vypadá.
No pěkný pěkný. Z toho videa je vidět, že je to vlastně rytmická hra, jakmile rytmus odhališ a dostaneš pod kůži jde to. Jen čék nesmí začít moc přemýšlet jak sem vlastně před tim udělal? Je prostě třeba se dostat do toho meditativního ajfru a už to ta sázet.Na Switchi to udělá parádu.
Gunther: Můj kabát je stejný, já nic nepřevlékám, razím tu od počátku co tu jsem názor, že exkluzivní tituly výhradně pro jednu platformu jsou zlo a držím se toho pořád. Proč bych jako hráč měl mít problém s tím, že si hru může díky tomu zahrát více lidí? Joel: Taky jsem rád, že si to PSko kvůli tomu Detroitu nemusím kupovat, k čemu taky kvůli jedné hře. A až po roce vyprší exkluzivita Epicu, tak bůhví kde se to nakonec všude objeví. :-)
ono je důležité se na to nedívat jenom očima spotřebitele (hráče), ale taky očima toho korporátu. Proč exkluzivity? Chceme mít nějakou "přidanou hodnotu" a nalákat hráče ke koupi našeho brandu. Výborný tah a díky bohu Sony exkluzivity umí, takže s nimi přináší i kvalitu. hejtujte muj koment nebo ne, ale já absolutně chápu myšlenku exkluzivit ať už her nebo konzolí anebo úplně jiného odvětví. Je to prostě jistá konkurenční výhoda. Jinak by ty firmy krachly a nedělaly zádné hry.
Škoda, myslel som, že to bude vydané normálne. Rozhodne si do Switchu nedám nič od Microsoftu a už rozhodne nie nejaký ich vygrcaný Live a nevim čo. Radšej keby Nintendo samo popracovalo na trofejách. Škoda, ale táto hra ide mimo mňa :) Vlastne ani nie škoda.
Ajchy ci trofeje nesbiram, ale potesi jak to cinkne a u Nintenda mi to chybi a strasne, tak proc nemit vse na jednom miste ✌️ a jsou hry ktere me doma stejne netahnou a jsou spise na cestu, toto je skvelej krok 🎮
Každá kvalitní hra je přece dobrá zpráva jedno od koho.Ono se mi na tom zatím nejlépe hrál Hollow Knight, myslím že na plošinovky je Switch bez doku ideální.
Exkluzivity jsou potřebné, vývojáři vyvíjí hru na jednu jedinou platformu, takže ji můžou pořádně vysperkovat a optimalizovat a hlavně exkluzivky vypadají líp nez multiplatformy. Je prostě těžší vyvíjet na 10 různých platform o 10 různých konfigurací.
@gumos22: .......že ale xbox a PS 4 maj od sebe co se tyce specifikaci a HW hodne daleko.Myslim ze tohle jako argument moc neobstojí ,kazdopadne proti exclusivkam nic nemam,stejne je to jen rozdělování hracu a jen mi na toto doplacime co si na nas MS nebo Sony vymysli jde jim ve finále stejne jen a jen o prachy ňáký cítění a reci for The players jsou jen kecy-bez hejtu🙏
gumos22: To je taky pravda, ale exkluzivity jsou dulezite hlavne proto, ze pomahaji platforme k uspechu, to dokazuje Sony i Nintendo jiz dlouho. Ted vyuziva exkluzivity i Epic v boji ze Steamem a funguje mu to dobre. Zdejsi zmeny osobnosti u nekterych jedincu me vazne bavi, takovy Maxo tady otvírá sampus po kazdem Philove nakupu noveho studia, presvedcuje nas o brzkem privalu exkluzivit na Xko, zverejnuje zde kazdy prestup vyvojare z jednoho studia do druheho a ve finale napise, ze jsou exkluzivni hry zlo. :-)
Starky: A slovíčko výhradní si zřejmě přehlédl. :-) Exkluzivní hry ať klidně jsou, až pomine hype ke hře na domácí konzoli, tak ať se klidně dříve exkluzivní titul dostane i na další platformy. Čímž neutrpí atraktivita hlavní konzole, na které ta hra launchuje.
Exkluzivity mají smysl i z hlediska technické náročnosti. Když tým vývojářů soustředí veškeré své zdroje pouze na jednu platformu, vznikají z toho potom technické unikáty jako je God of War, který na základní PS4 vypadá o třídu lépe, jak kdejaká multiplatforma na "Monstrum".
Komentáře