Miyazaki: Náš grafický tým čelil mimořádnému tlaku kvůli remaku hry Demon's Souls
Ten sám remake Demon's Souls zatím nehrál a zřejmě si ho ani nikdy nezahraje, protože nerad hraje starší hry, na nichž pracoval. „Přímo jsem se na remaku hry Demon's Souls nepodílel a ani jsem ho nehrál. Je to ale proto, protože mě nebaví hrát hry, které jsem v minulosti vytvořil. Vyvolává to spoustu starých emocí, spoustu starých vzpomínek, a to je to, co mě zahlcuje, takže hru nemám chuť následně hrát. Remake Demon's Souls jsem tedy nehrál, ale jsem velmi rád, že hra dostala tento nový svěží vzhled, vizuální zpracování současné generace. Byla to stará hra, takže mě potěšilo, že se dočkala takového remaku a díky němu si ji mohou zahrát zcela noví hráči," říká. „Ve své době to byla hra s docela těžkým vývojem, takže jsem se obával, že si hru neužijí noví hráči stejným způsobem. Z toho jsem měl obavy, ale nakonec jsem rád, že vidím ty všechny reakce a jsem rád, že si ji lidé užívají. Ještě jedna věc. Bylo opravdu zábavné vidět, jak Bluepoint Games přistupuje k některým prvkům hry, jejímu vizuálu i mechanikám způsobem, který jsme nemohli nebo nechtěli. Bylo zajímavé a opravdu vzrušující vidět, jak zkoumají tyto nové postupy a techniky,“ dodal.
Komentáře