Microsoft nechce u další konzolové generace opakovat chyby Xbox One

novinka  94
Martin Šmíd, 15. 11. 2019 13:08
Phil Spencer má ještě v paměti začátek této konzolové generace, kterou Microsoft moc nezvládl a pomohl tím Sony k drtivému vítězství s konzolí PlayStation 4. Mohla za to hlavně vyšší cena, nižší výkon i zmatené zprávy ohledně DRM. Microsoft následně strávil řadu let napravováním těchto chyb, z nichž se dle Phila Spencera i poučil. Rozhodně je tak nemá v úmyslu opakovat u další konzolové generace, která přijde na trh koncem příštího roku. „Pokud si vzpomenete na začátek této konzolové generace, byli jsme o sto dolarů dražší a konzole byla i výkonem slabší,“ přiznává Phil Spencer s tím, že během startu další generace chce být konkurenceschopný nejen cenou a výkonem, ale také chce nabídnout služby a funkce, které nejsou na další platformách dostupné. Mezi důležité prvky nové konzole má přitom patřit cross-play i zpětná kompatibilita. Více toho zatím o konzoli s označením Project Scarlett nevíme, ale Aaron Greenberg na X019 zopakoval, že se chtějí s konzolí zaměřit hlavně na lepší framerate, který byl doposut vždy na PC značně lepší a hry tam nabízely plynulejší a lepší zážitek. To by se mělo s další konzolovou generací změnit.
Zdroj: Tisková zpráva

Xbox One

xone
Microsoft Game Studios, Microsoft
Datum vydání hry:
23. 11. 2013
KARTA HRY

Komentáře