Jak se Sony podařila získat spolupráce na Call of Duty?

novinka  28
Martin Šmíd, 1. 7. 2015 0:39
Když Michael Pachter v minulém roce řekl, že se Sony pokusí přebrat Microsoftu sérii Call of Duty, na níž spolupracoval s Activisionem 8 let, mnozí mu volali odvoz do léčebny. Tehdy se zdálo něco takového jako krajně nepravděpodobné po tolika letech, ale jak se ukázalo letos během E3, měl pravdu. Sony navázala s Activisionem spolupráci na Call of Duty, výsledkem které je betaverze na Black Ops 3 pro PlayStation 4 už v srpnu a 30 denní časová exkluzivita na všechna DLCčka. Adam Boyes ze Sony dnes řekl, že byl sám pozván na soukromou prezentaci hry Call of Duty: Black Ops 3, která se mu tak líbila, že se hned zapojil do vyjednávání o podpoře a spolupráci na ní. Vyjednávání pomohl i fakt, že Sony s Activisionem spolupracuje na akci Destiny, z níž se stala nejprodávanější nová značka všech dob. V následujících letech tedy Call of Duty bude připravovat marketing Sony, jejíž fanoušci budou mít jako první možnost hrát všechen nový obsah. Spolupráce se ale samozřejmě dotke i eSportu a dalších aktivit, o nichž ještě bude řeč v dalších měsících.

Zdroj: null

Call of Duty: Black Ops 3

ps4xone
Activision, Treyarch
Datum vydání hry:
6. 11. 2015
KARTA HRY
8/10

Komentáře