Studio Housemarque by mohlo v budoucnu udělat přístupnější hru, příliš lehká obtížnost u Returnalu by ovlivnila příběh
novinka
19
Martin Šmíd, 19. 4. 2022 0:30
Studio Housemarque slavilo se svojí výbornou akční hrou Returnal u herních kritiků a hráčů velký úspěch, navíc si za ní odneslo i řadu ocenění, včetně pro nejlepší hru od britské akademie při událení cen BAFTA. Režisér hry Returnal Harry Krueger nyní v rozhovoru pro podcast PS I Love You XOXO řekl, že v budoucnu mohou udělat více pro to, aby jejich hry byly přístupnější více hráčům. Zároveň ovšem dodal, že herní mechaniky u hry Returnal jsou neoddělitelně spjaty s vyprávěním příběhu.
„Myslím, že vždy můžeme udělat více a vždy můžeme přidat více podpory pro různé způsoby hraní a metody ovládání," říká. Dodává ovšem, že vysoká obtížnost hry Returnal je neodmyslitelně spjata s jejím příběhem, protože hráče by nemusel tolik zajímat, pokud by hra nepředstavovala žádnou výzvu. „Myslím, že v mnoha ohledech je příběh s hratelností v Returnalo velmi propojen. Celine například mluví o tom, že stále dokola umírá a že jsou tu nepřekonatelné překážky a ona nemůže pokračovat dál. Dochází k jejímu propadu do šílenství čistě kvůli výzvám, kterým čelí, a její výzvy jsou v mnoha ohledech výzvami pro hráče. Připadá mi, že kdybyste měli možnost prostě porazit bosse bez jakékoliv výzvy, nebo projít jednoduše z bodu A do bodu B, působilo by to trochu nesourodě," říká.
Hra Returnal dostala nedávno velký update, který přinesl kooperativní režim do příběhové části, ale také nový survival režim Tower of Sisyphus.
Zdroj: videogameschronicle.com
9/10
Komentáře