
Hidetaka Miyazaki představil hru The Duskbloods

„Před nějakou dobou jsme se setkali s Nintendem, abychom probrali naše nápady, a během toho jsme nastínili hru The Duskbloods. Tehdy to ještě nebyla hra, ale spíše řetězec nápadů. Samotný koncept se lišil od všeho, co jsme dříve dělali, a Nintendo vypadalo, že má velký zájem nám pomoc s jeho realizací. Tehdy se projekt rozjel. Nejprve na něm pracoval malý tým jako na titulu pro Nintendo Switch. Když hra začala nabírat obrysy, oslovilo nás Nintendo a ukázalo konzoli Nintendo Switch 2, což nás vedlo k tomu, abychom přepracovali naší cestu pro hardware. Zaměření na nový hardware a na online funkce nám umožnilo zůstat co nejvěrnější původní vizi, což pro nás byla velmi dobrá zpráva.“
„Co se týče struktury The Duskbloods, považujeme ho za PvPvE, kde hráči bojují proti normálním nepřátelům i hráčům. Tato struktura mi vždycky připadala velmi zajímavá. Umožňuje realizovat širokou škálu nápadů v oblasti herního designu a zároveň nám umožňuje využít naše zkušenosti s navrhováním náročných nepřátelských střetnutí. Na okraj mi dovolte jednu poznámku. Jak již bylo zmíněno, v jádru se jedná o online multiplayerový titul, ale to neznamená, že jsme se jako společnost rozhodli, že budeme dělat v budoucnu hlavně multiplayerové hry. Byla také oznámena verze hry Elden Ring pro Nintendo Switch 2 a stále máme v úmyslu aktivně vyvíjet hry zaměřené na jednoho hráče, jako je tato, které vyznávají náš tradičnější styl,“ řekl.
Hráči se ve hře budou dostávat na několik map, kde budou bojovat o něco, čemu se říká First Blood. „Postavy, které ovládá přímo hráč, jsou známé jako Bloodsworn. Jde o skupinu, která získala nadlidské schopnosti díky zvláštní síle krve. V obecném pojetí jsou podobní upírům, ale nejsou zobrazeni jako děsivá monstra, která si můžete spojovat s tradičním vampyrismem. K dispozici jsou v The Duskbloods tradičnější mapy v gotickém nebo viktoriánském stylu, stejně jako mapy zobrazující závěrečná léta raného novověku, jako je ta, která je k vidění v traileru a projíždí jí vlak. Hráč si bude moci vybrat z více než tuctu postav, z nichž každá má svou vlastní identitu a vzhled. Myslím, že v designu postav a zbraní, které používají, je mnoho jedinečných prvků, takže doufám, že si mezi nimi hráči najdou jednoho nebo dva favority,“ říká s tím, že všechny postavy mají mít možnost ovládat zbraně na krátkou vzdálenost i na dálku.
„Hra má takzvanou „hub“ oblast, kde si hráči mohou vybrat svou postavu, přizpůsobit si ji a vstoupit do online multiplayeru, který podporuje až 8 hráčů. Po ukončení online zápasu se hráči vrátí do hubu, kde obdrží nějakou odměnu, ať už vyhrají, nebo prohrají. Pomocí těchto odměn si hráči mohou dále upravovat svou postavu, a tak cyklus pokračuje. Online zápasy se zpravidla hrají na posledního hráče, nicméně v některých případech se podmínky vítězství liší. Hráči například mohou mít za úkol spojit se a zničit silného nepřítele - bosse, nebo se ocitnou v jiných zvláštních situacích,“ řekl s tím, že vítězství není ovlivněno jen úspěchem v PvP části, ale také dovednostmi v PvE.
„Dalším důležitým aspektem jsou proměnné zápasu, například systém eventů. Tento systém má potenciál změnit průběh zápasu, například speciální spawny nepřátel a dodatečné cíle s doprovodnými bonusovými odměnami. V traileru jste si možná všimli obří kamenné tváře na obloze. To je jeden z příkladů eventů, které mohou v zápase nastat. V tomto případě výskyt této kamenné tváře ovlivňuje prostředí a mění odměny za zápas, což může mít okamžitý dopad na motivaci hráčů a jejich cíle,“ říká. „Já osobně PvP příliš neholduji a chtěl jsem vytvořit něco, co uspokojí i hráče, jako jsem já. Cílem zápasu je sice získat First Blood, ale jsou zde i osobní cíle, které hráči poskytují samostatné odměny,“ dodal.
Ve hrách jako Dark Souls nebo Elden Ring získávali hráči informace o světě a příběhu z popisků předmětů a průzkumem světa. V The Duskbloods to bude dost podobné. „Jednou z věcí, kterou rád dělám v každé hře, kterou režíruji, je ponechání fragmentů lore a detailů o světě, což umožňuje hráčům, aby se bavili pomocí své představivosti a vytvářeli si souvislosti. The Duskbloods není v tomto ohledu výjimkou. Nicméně jsme na to šli trochu jinak než v předchozích titulech. Střípky se tentokrát nacházejí v již zmíněných předmětech pro přizpůsobení postav.

Související články

Komentáře