Gabe Newell o Counter-Strike: Global Offensive
novinka
11
Martin Šmíd, 22. 8. 2011 10:00
Když byl oznámen Counter-Strike: Global Offensive, bylo to překvapení pro nejednoho hráče, který předchůdce této vynikající multiplayerové série hraje. Gabe Newell se nyní rozpovídal, co vůbec vedlo k vytvoření této hry. „Neviděli jsme Counter-Strike na konzolích od roku 2003, tak jsme pozvali několik hráčů do Valve a zeptali se jich, co se jim na Counter-Strike 1.6 a Counter-Strike Source líbí. Mohli jsme tak vzít to nejlepší z obou her a udělat to ještě lépe,“ řekl Newell. Za vývojem tak stojí snaha vytvořit konzolovou verzi, která by zastínila další multiplayerové střílečky, jako je Call of Duty nebo Battlefield. „Neměli jsme konkrétní zpětnou vazbu, ale řekli nám něco o zásazích, zbraních, cenách a dalších věcech, na které si jen vzpomenete. Vždy je něco, s čím nejsou hráči na tak vysoké úrovni spokojeni. Jsou také fanoušky, takže bychom mohli vzít jeden prvek a mluvit s nimi o něm klidně čtyři hodiny,“ dodal. A co šance na úspěch? „Řekl bych, že je to docela rozmanitá zkušenost. Bereme si k srdci vše, co jsme se dozvěděli z Team Fortress 2, Half-Life 2 a dokonce i DotA 2. Popravdě ale, pokud se vám nikdy Counter-Strike nelíbil, nebude ani Global Offensive,“ řekl Gabe Newell.
Zdroj: vg247
Komentáře