Dungeony Deep Down se budou lišit podle pocitů

novinka  15
Martin Šmíd, 20. 11. 2013 15:00
V minulém týdnu Capcom znovu zopakoval, že dungeony v očekávaném akčním RPG Deep Down pro next-gen konzoli Playstation 4 se budou náhodně generovat. Dnes dodal, že se budou i lišit podle pocitů. Ve hře existuje mnoho pocitů, třeba smutek nebo vztek, a podle nich se liší jednotlivé dungeony. Dokonce i naprosto stejný dungeon se může díky pocitům naprosto změnit. Například dungeony hněvu obsahují spoustu ohně, zatímco smutku jsou pokryté ledem. V demoverzi na Tokyo Game Show (ukázka níže) byl dungeon založen na pocitu radosti. To můžete vidět hlavně světlem v temných místech labyrintu, které symbolizuje naději. Capcom dnes slíbil, že příští týden se zaměří na zbraně a výzbroj hlavní postavy
Zdroj: null

Deep Down

ps4
Capcom, Capcom
Žánr:
RPG
KARTA HRY

Komentáře