Deep Silver: Hráči mohou od Dead Island očekávat více než nabídne

novinka  10
Martin Šmíd, 28. 3. 2011 9:00
Asi není na této planetě člověk, kterému by se nelíbil trailer na zombie akci Dead Island od studia Deep Silver. Když vyšel, uchvátil nejen herní nadšence, ale i filmová studia, no prostě všechny. Na jednu stranu je pro vývojáře docela dobře, že trailer na sebe upoutal takovou pozornost, ale na druhou to i docela svazuje, což nyní prozradil i manažer Deep Silver, Vincent Kummer. „Trailer byl pro nás opravdu požehnáním, protože když něco vypustíte, tak nečekáte, že se tomu dostane takové pozornosti, navíc zdarma. Rovněž jsme si ale vědomi toho, že hráči po traileru mohou čekat něco, co ve hře není. Proto už nyní všude říkáme, o čem Dead Island skutečně je. Chceme, aby se hráč neustále bál o svůj život. Strach bude vycházet především ze zoufalství z toho, že musíte používat jen to, co vám přijde pod ruce. Vždy tvrdíme, že hra je zasazena do ráje, pro který se vyplatí zemřít. Proto jsme vytvořili celý tropický ostrov. Vše začne v hotelu u pláže, ale podíváte se i do nedaleké džungle, do města a dalších lokací, které byste rozhodně nečekali. Zároveň se mění počasí, které prohlubuje samotnou atmosféru,“ řekl Vincent Kummer pro oficiální Playstation blog.
Zdroj: blog.us.playstation.com

Dead Island

ps4ps3x360
Deep Silver, Techland
Datum vydání hry:
9. 9. 2011
Žánr:
Střílečka, Hack and slash/Beat 'em up
KARTA HRY
8/10

Komentáře