Assassin’s Creed Origins běží na konzoli Xbox One X v dynamickém rozlišení
novinka
101
Martin Šmíd, 13. 6. 2017 10:28
Microsoft během své tiskové konference u většiny her uvedl, že budou na konzoli Xbox One X podporovat true 4K rozlišení. Jak se nyní ukazuje, tímto termínem se ale nemyslí nativní 4K rozlišení, jak by každý očekával. Geoff Keighley ve svém pořadu trochu rozpovídal producenta hry Assassin’s Creed Origins, která na konzoli Xbox One X bude mít dynamické rozlišení podle náročnosti situace, aby se zachoval co nejlepší framerate, který je pro vývojáře hodně důležitý, takže nepoběží nativně ve 4K. Dynamické rozlišení pak bude využívat i konzole PlayStation 4 Pro. Přesná čísla zatím ale nemáme, takže si budeme muset počkat na vydání, pak se jistě objeví různé rozbory.
Zdroj: gearnuke.com
9/10
Komentáře