Hideki Kamiya: Nebyli jsme dostatečně zkušení, abychom dokončili Scalebound

novinka  16
Martin Šmíd, 19. 11. 2021 18:22
Je tomu už nějaký pátek, co bylo oznámeno zrušení akční RPG hry Scalebound pro konzoli Xbox One, na níž pracoval Hideki Kamiya se studiem Platinum Games. Nyní se Hideki Kamiya o zrušení hry rozpovídal v rozhovoru pro YouTube kanál Cutscenes, kde řekl, že za zrušením mohla hlavně malá zkušenost studia s vývojem takto velkých her založených na online prvcích.

"Scalebound byl projekt, na kterém jsme spolupracovali se společností Microsoft. Očekávali od nás dobrou hru a my jsme museli splnit jejich očekávání. Spolupráce s Microsoftem znamenala vydání hry na nejnovější konzoli Xbox. Opět jsem měl touhu vytvořit špičkovou hru. Chtěl jsem se vrátit k něčemu fotorealistickému.

Bylo to sice mé osobní přání, ale zároveň jsem to považoval za nezbytný úkol pro PlatinumGames, abychom zlepšili své schopnosti v oblasti grafiky a dostali se na další úroveň moderní herní tvorby. Proto jsme se rozhodli pro tuto hru.

Fantasy světy jsem miloval už od dětství. Vždycky jsem měl rád světy s meči, magií a draky. Když jsem byl dítě, nevím, jestli je lidé v zámoří znají, ale hrál jsem hry jako Sorcerian a Hydlide. Všechny tyhle fantasy hry z klasické éry PC mě opravdu bavily. Vždycky jsem chtěl vytvořit něco na toto téma. Tak mě napadl svět, který se točí kolem mladíka, který bojuje po boku obrovského draka.

Pro PlatinumGames to však byla velká výzva. Pracovali jsme v prostředí, na které jsme nebyli zvyklí. Vyvíjeli jsme na enginu Unreal, chybělo nám také potřebné know-how pro tvorbu hry založené na online prvcích. Překážky, které jsme museli překonat, byly velmi velké.

Nebyli jsme dostatečně zkušení a nedokázali jsme tuto zeď překonat, což vedlo k tomu, co se nakonec stalo. Mrzí mě to vůči hráčům, kteří se na hru těšili, a navíc se omlouvám společnosti Microsoft, která v nás vložila důvěru jako v obchodního partnera. Chci se omluvit jako tvůrce i jako člen PlatinumGames."

Zdroj: Tisková zpráva

Komentáře