EA: Hráči už nemají tolik rádi lineární akční hry, proto jsme zrušili Star Wars od Visceral Games

novinka  80
Martin Šmíd, 29. 11. 2017 13:53
Před několika týdny všechny dost zaskočilo zavření studia Visceral Games a prakticky zrušení připravované akční hry ze světa Star Wars. Nyní se k této události vrátil Blake Jorgensen z EA, který vysvětlil, proč k ní vůbec došlo. Během Credit Suisse Technology, Media & Telecom řekl, že hra Star Wars musela být zrušena, protože hráči v dnešní době nemají tolik rádi velké lineární příběhové akční hry. Proto se EA nezdálo, že je životaschopná a vyplatí se do ní investovat další peníze. V současnosti EA zjišťuje, co by mohlo být použito z práce studia Visceral Games pro další Star Wars hry.
Zdroj: Vg247

Star Wars Battlefront II

ps4xone
EA Games, DICE
Datum vydání hry:
17. 11. 2017
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
6/10

Komentáře