Nové podrobnosti o Metro Awakening, vývojáři zveřejnili i nové obrázky
Hra Metro Awakening má originální příběh, jenž se odehrává před událostmi první hry - Metro 2033. „Jednou z prvních věcí, kterou jsme udělali, když jsme se do tohoto projektu pustili, bylo oslovení Dmitrije. Jako bychom očekávali, že přijde a vymyslí pro hru další příběh, který bude v souladu s ostatními hrami ze série Metro. Ale on místo toho přišel s velmi, velmi osobním, emotivním příběhem pro novou postavu. Série Metro byla vždy známá pro svůj jedinečný příběh, který se odlišoval od ostatních stříleček z pohledu první osoby, ale myslím, že tentokrát chtěl Dmitrij zajistit, aby příběh a vývoj postav bude ještě důležitější,“ říkají vývojáři s tím, že hlavní hrdina Metro Awakening nebude expert na zbraně ani boj, takže bude dávat přednost pomalejšímu a tiššímu postupu jednotlivými úrovněmi.
Vývojáři také chtěli, aby hráč měl důvod prostředí hry prozkoumávat, za což bude odměňován třeba náboji, kterých nebude ve hře mnoho. „Filozofie, kterou jsme se řídili i v tomto případě, je v podstatě taková, že když se podíváte všude, pravděpodobně budete mít dostatek nábojů, abyste se dostali přes střety s protivníky. Pokud budete držet jen hlavní cesty, budete pravděpodobně muset být lepší střelec. A pokud nebudete hledat vůbec, budete to mít těžké,“ dodávají vývojáři.
Dále si vývojáři kladli za cíl, aby hráče co nejvíce zavrtali do herního světa, a ten měl následně pocit, že se nachází ve skutečném světě. I proto se rozhodli minimalizovat uživatelské rozhraní. „Pokud chcete vidět, kolik vám zbývá nábojů ve zbrani, mohli jsme umístit počítadlo jako v jiné hře. Ale to jsme neudělali. Místo toho je nutné vysunout zásobník, na němž vidíte, kolik v něm máte nábojů. Více se tím hráč do světa hry ponořit," říkají vývojáři. To samé ale funguje i s nasazováním plynové masky, která je připevněna na batohu, jejím otíráním a dalšími interakcemi. Vývojáři také začlenili adaptivní spouště a haptiku.
Komentáře