Morální rozhodnutí by v God of War: Ascension nefungovaly
novinka
7
Martin Šmíd, 4. 2. 2013 11:30
God of War: Ascension je jako předchozí díly velmi krvavou hrou, ve které Kratos porcuje nepřátele po desítkách. Hra ovšem ukáže úplný začátek cesty Kratose, který navíc bude daleko lidštější, než kdy dřív. „Je to dost emocionální vyprávění příběhu. Chceme ukázat Kratose v trochu jiném světle, ukázat jeho lidskou stránku, na to jsme se v první řadě zaměřili,“ řekl producent hry Todd Pappy, který ovšem dodal, abychom nečekali, že budeme dělat morální rozhodnutí během hry. „Je to lineární dobrodružství, takže když začleníte morální rozhodnutí, zejména u Kratose, fanoušci je nebudou dělat. Oni chtějí zničit nepřátele a jít dál,“ dodal.
Zdroj: gamingeverything.com
9/10
Komentáře