Miyazaki: Elden Ring nebude lehčí, dokončí ho ale více hráčů + nová videa z hraní
„Mám pocit, že náš přístup k těmto hrám, nejen k Elden Ringu, je navrhovat je tak, aby hráče povzbuzovaly k překonávání nepřízně osudu. Chceme, aby hráči používali svůj důvtip, učili se hru, zapamatovali si, co se děje, a učili se ze svých chyb. Nechceme, aby hráči měli pocit, že je hra nespravedlivě trestá, ale chceme, aby měli šanci vyhrát obtížná střetnutí a dosáhnout pokroku. Chápeme, že Souls hry jsou pravidelně spojovány s velkou úrovní obtížnosti a s vysokými bariérami vstupu pro nováčky. Snažíme se však hry navrhovat tak, aby cyklus opakovaných pokusů o překonání těchto výzev byl sám o sobě příjemný. Doufáme tedy, že s Elden Ringem a novými možnostmi, které poskytuje, bude v tomto ohledu úspěšný. V Elden Ringu jsme se záměrně nesnažili snížit obtížnost, ale myslím, že tentokrát hru dokončí více hráčů. Míra volnosti při postupu světem nebo možný pozdější návrat k výzvě jsou prvky, které podle mého názoru pomohou lidem projít hru v klidnějším tempu. Také zde není kladen důraz na čistou akci. Hráč si může více diktovat svůj přístup například proti bossům v otevřeném světě, nebo využívat stealth,“ říká Hidetaka Miyazaki. Ten později potvrdil, že i Elden Ring má hned několik odlišných konců i režim New Game+, jako předchozí Souls hry.
Magazín Game Informer přinesl v posledních hodinách i několik nových videí z hraní. Ukazují nové lokace i nepřátele. I proto zvažte, jestli se na ně chcete podívat. Mohou totiž obsahovat pro vás potenciální SPOILERY.
Komentáře