Battlefield: Bad Company 2 má na kontě už 2,3 milionů prodaných kusů

novinka  31
Martin Šmíd, 19. 3. 2010 12:53
Studio DICE dnes oznámilo, že jeho hra Battlefield: Bad Company 2 má nakročeno stát se nejprodávanějším titulem března 2010. S více než 2,3 milióny prodaných kusů je nyní Battlefield: Bad Company 2 komerčně nejúspěšnějším březnovým titulem v Evropě a v Severní Americe.

Dynamiku tažení Battlefield: Bad Company 2 napříč herním světem lze pozorovat i na sociálních a mediálních sítích, či v herních statistikách:
81 miliard bodů, získaných v multiplayerových relacích online
43 miliónů kusů zbraní, odemknutých v onlinovém multiplayeru
Více než 6 miliónů videí, shlédnutých na YouTube
2,9 miliónů hodin hraní online jen za posledních 24 hodin
230 tisíc současně hrajících uživatelů
Více než 44 tisíc fanoušků na Twitteru (nejvíce ze všech titulů EA)

„Prodejními úspěchy Battlefield: Bad Company 2 i reakcemi fanoušků jsme doslova ohromeni. V prvních 48 hodinách po vydání se v multiplayeru rozjel takový provoz, že naše servery běžely na hranicích svých možností. To je jednoznačný důkaz obrovského ohlasu našich příznivců z celého světa, které výjimečný akční zážitek v sandboxovém prostředí Battlefieldu oslovil,“ uvedl Karl Magnus Troedsson, výkonný producent série Battlefield. „Studio DICE a EA spustili nové servery. Máme nyní dostatek kapacity k bezproblémovému zvládnutí všech připojení v rámci BFBC2 a průběh onlinového herního systému dennodenně sledujeme.“
Zdroj: TZ

Battlefield: Bad Company 2

ps3x360
EA Games, EA DICE
Datum vydání hry:
2. 3. 2010
Žánr:
Střílečka, Simulátor, Strategie, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře