The Forgotten Sands neznamená neúspěch předchozí hry

novinka  2
Martin Šmíd, 26. 2. 2010 10:36
Když vyšel na konci roku 2008 první next-gen Prince of Persia, všechny zaskočil svoji originální hratelností i samotným zpracováním. Protože je ale doba, kdy pokud hra neobsahuje potoky krve, neuspěje, tak i nový princ se prodával celkem průměrně až podprůměrně. Na to pravděpodobně zareagoval i Ubisoft, který se novým dílem vrací k písečné trilogii a dovypráví mezírky v samotné trilogii. Podle designéra hry The Forgotten Sands, Michaela McIntyrea, není nový Princ reakcí na neúspěch předchozí hry. „Věříme, že Prince of Persia je značka, která může mít rozvyprávěno více příběhů. Je to vlastně i velmi dobré pro nás. Jsme pyšní na sebe, za to, co jsme v roce 2008 dokázali a že hra může existovat,“ řekl Michael McIntyre.
Zdroj: vg247

Prince of Persia: The Forgotten Sands

ps3x360wiipspds
Ubisoft, Ubisoft Montreal / Ubisoft Casablanca / Ubisoft Quebec
Datum vydání hry:
18. 5. 2010
KARTA HRY
6/10

Komentáře