Remedy: Scorpio je spíše nástupcem Xbox One, PS4 Pro jen high-end verzí PS4

novinka  142
Martin Šmíd, 8. 9. 2016 14:54
Studio Remedy v současnosti připravuje několik multiplatformových her, takže je pravděpodobné, že se dostanou i na konzole PlayStation. Thomas Puha dnes sdílel několik poznatků o nově oznámené konzoli PlayStation 4, podle něhož nabízí jen nové možnosti, jak dosáhnout 4K rozlišení, a není ani tak o hrubé síle, navíc dodal, že některé renderovací techniky, které používá Sony u PlayStation 4 Pro, využívá jejich nedávno vydaná hra Quantum Break pro Xbox One. Vyjádřil se pochopitelně i o frameratu, protože PlayStation 4 Pro nezaručuje 60fps, a ani je nebude nakonec zaručovat Xbox Scorpio, ačkoliv to můžeme někdy z Microsoftu slyšet. „60fps je vždy neuvěřitelně limitující faktor pro HDR, stejně tak na dynamické objekty a jejich počet. Je vždy možnost si vybrat, jestli 60fps a méně detailů, nebo 30fps a více detailů,“ říká Puha. „PlayStation 4 Pro je dle mého high-end verze PlayStationu 4, Scorpio je spíše “nástupcem” Xbox One, alespoň si to myslím,“ říká na srovnávání obou konzolí, aby poukázal, že Sony i Microsoft jdou trochu odlišnou cestou. Jaká se bude více líbit hráčům, se uvidí nejdříve za rok a půl.
Zdroj: twitter

Quantum Break

xone
Microsoft Game Studios, Remedy
Datum vydání hry:
5. 4. 2016
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
6/10

Komentáře