Ryse: Son of Rome měl tři prototypy, než vznikla finální verze

novinka  4
Martin Šmíd, 4. 9. 2013 0:45
Akční hra Ryse: Son of Rome pro Xbox One byla poprvé oznámena před několika lety ještě pro Xbox 360 a jeho kamerku Kinect. Nyní se o vývoji rozpovídal její producent Brian Chambers, který řekl, že během vývoje vznikly prakticky tři prototypy, z nichž poté byl vybrán ten, který známe z posledních ukázek. V prvním prototypu se jednalo o first-person záležitost, v níž se vše ovládalo přes Kinect. Poté byl prototyp, který kombinoval klasické ovládání s Kinectem, no a třetí byl už v pohledu ze třetí osoby, a prakticky tento byl nakonec vybrán. „Každá z verzí měla ve studiu své fanoušky, ale postupem času jsme se přiklonili na třetí, v níž vidíme hlavního hrdinu ve třetí osobě, a hra je hrána skrze klasický ovladač,“ řekl Brian Chambers, který dodal, že první verze byla jen akce, v níž hlavní hrdina sám chodil a na hráči bylo, aby máchal rukama a tím zabíjel nepřátele. Tato verze ale byla záhy zamítnuta. Zřejmě dobré rozhodnutí.
Zdroj: vg247

Ryse: Son of Rome

xone
Microsoft Game Studios, Crytek
Datum vydání hry:
18. 11. 2013
Žánr:
Hack and slash/Beat 'em up, Adventura
KARTA HRY
5/10

Komentáře