O PS5 verzi hry Sea of Thieves je zájem, vývojáři na ní spolupracují se Sony
Během víkendu se o vývoji PlayStation 5 verze, a co znamená pro hru Sea of Thieves do budoucna, rozpovídal pro magazín The Guardian producent Joe Neate. „Poprvé ve 40leté historii studia Rare vytváříme hru pro PlayStation, což je skvělé. Bylo to neuvěřitelné, když jsme se dostali k telefonu a byla nám udělána prezentace o platformě, o níž jsme si vždy mysleli, že pro ni nebudeme nikdy dělat hry," vzpomíná Joe Neate na začátek vývoje PS5 verze. Následně dodal, že na PlayStation 5 verzi spolupracují s vývojáři, kteří mají s vývojem her pro PlayStation více zkušeností, dokonce jim hodně pomáhala i samotná Sony. Se zástupci Sony mají pravidelný kontakt, navíc jim Sony poskytuje i své inženýry, pokud potřebují s něčím pomoc. „Šli jsme navštívit i jejich studia, museli jsme to ale udělat bez triček Sea of Thieves,“ dodal se smíchem.
Jednou z obrovských výhod příprav na přivítání nové komunity je to, že to týmu poskytlo záminku zastavit se a přemýšlet o struktuře hry. Jedenáctá sezóna hry, která byla spuštěna v lednu, byla vyvíjena s vědomím, že se hra brzy dostane na konzoli PlayStation 5 a přibude zcela nová komunita. I proto je nyní daleko jednodušší se dostat k různému obsahu hry a vývojáři udělali i několik dalších usnadnění. S březnovou aktualizací pak bude odstraněn i požadavek pro Game Pass Core a PlayStation Plus u singleplayerového režimu Safer Seas. „Pokud si prostě chcete hru zahrát jako sólový hráč, tak máte možnost v rámci Safer Seas, kde je přístup k Tall Tales a postupu u společností. Je to další způsob, jak si hru zamilovat, než si možná řeknete, že si pořídíte předplatné a vrhnete se do multiplayeru," dodává Joe Neate.
Komentáře