Na hře Destiny 2 se pracovalo pouze 16 měsíců

novinka  29
Martin Šmíd, 5. 1. 2018 13:33
Na akční hru Destiny 2 se v poslední době snesla velká vlna kritiky, a nutno dodat, že zcela oprávněně. Nyní přišel herní novinář Jason Schreier s informací, že za vše může i velmi malý čas, který měli vývojáři na přípravu. Hru prakticky udělali za 16 měsíců, což se dnes u takto drahého a rozsáhlého projektu jen tak nevidí. „Myslím si, že hra byla vytvořena v relativně krátké době. V dubnu 2016 došlo k velkému restartu vývoje, poté, co byl do pozice režiséra dosazen Luke Smith. Původní vedoucí vývoje už nyní v Bungie nepracuje. V Bungie tedy neměli moc času, prakticky na hře pracovali 16 měsíců,“ říká Jason Schreier. Ten navíc dodal, že předchozí práce, ať už jde o návrhy planet, postav a tak dále, byla vyřazena a vývojáři se zaměřili na vytvoření nového obsahu, než aby zlepšili herní mechaniky, které existovaly a fungovaly velmi dobře. Došlo tedy ke stejné situaci, jako u prvního Destiny, u něhož byl vývoj také z velké části restartován. Že nešlo o úplně šťastné rozhodnutí, nyní všichni víme. Proč do tohoto šli vývojáři znovu, bohužel můžeme jen spekulovat.
Zdroj: Tisková zpráva

Destiny 2

ps4xone
Activision, Bungie
Datum vydání hry:
6. 9. 2017
Žánr:
Střílečka, RPG, Taktická, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře