Ukrajinské studio Frogwares oznámilo svoji novou hororovou hru

novinka  9
Martin Šmíd, 19. 5. 2022 16:08
Vývojáři z ukrajinského studia Frogwares dnes oznámili přípravu hororové hry s pracovním názvem Project Palianytsia, která se točí kolem tajemství viktoriánské éry a je zaměřena na fanoušky her The Sinking City a Sherlock Holmes. Moc informací vývojáři o hře neprozradili, ale vypustili několik artworků a zmínili i něco ze zákulisí vývoje. Více níže v novince.

Válka pokračuje. A my také. Připravuje se nová hra.

Nyní se dostáváme do čtvrtého měsíce ruské invaze. Tato takzvaná "speciální operace" měla trvat jen několik dní. Zvláštní, jak se život vždy nevyvíjí podle plánu. Nepochybujeme o tom, že Ukrajina zůstane nezávislým národem - bez ohledu na to, co na nás ruské síly zkusí. Kvůli válce se ovšem musíme přizpůsobit. A práce musí pokračovat. S tím souvisí i naše oznámení.

Nyní můžeme oficiálně prozradit, že pracujeme na nové hře s kódovým označením "Palianytsia". Jedná se o hororový a mysteriózní zážitek, který by se měl líbit jak fanouškům The Sinking City, tak Sherlocka Holmese. Brzy hru pořádně představíme, ale zatím pro vás máme několik prvních konceptů, o které se s vámi můžeme podělit.

Upřímně řečeno, "Palianytsia" není projekt, který jsme původně plánovali jako další, ale vzhledem k probíhající válce jsme museli vše přehodnotit. Je o něco racionálnější než naše poslední tituly s otevřeným světem, ale je to hra, u které jsme si jisti, že ji dokážeme realizovat i za těchto extrémních okolností.

Jako nezávislé studio musíme vždy pečlivě přerozdělovat naše zdroje a pracovní postupy, abychom byli schopni naše hry dokončit. Válka nám a našemu zavedenému procesu ovšem postavila velké překážky. Neustálou komunikaci a iteraci mezi týmy je těžší udržet, takže potřebujeme projekt, kde mohou mít zaměstnanci větší autonomii. Role a odpovědnosti se musely přesunout, aby zaplnily mezery po těch, kteří se přihlásili do boje nebo poskytují humanitární pomoc. A hrozba, že se zítra někde nebo někomu může stát něco, co nás donutí se znovu drasticky přizpůsobit, znamená, že musíme být flexibilnější. S ohledem na to jsme se museli rozhodnout.

Máme pokračovat ve vývoji velkého projektu s otevřeným světem a mít menší prostor pro výzkum, vývoj a inovace, menší přístup ke svým vysoce kvalifikovaným pracovníkům kratší pre-produkci a omezený vývoj specifických nástrojů? Nebo možná můžeme být chytřejší a vytvořit projekt s jednodušším průběhem a menším rozsahem - ale stále ambiciózní, nabitý kvalitou a s velkým příběhem a tajemstvím v pozadí. Tímto způsobem můžeme nejen vytvořit novou hru, ale zároveň podpořit ty, kteří bojují.

Děkujeme vám za veškerou podporu v tomto období. Zůstaňte v bezpečí, ať jste kdekoli.

– Tým Frogwares

Zdroj: Tisková zpráva

Komentáře