Vývojáři by rádi vydali Black Myth: Wukong pro konzole Xbox, problém je paměť u konzole Xbox Series S
Spoluzakladatel studia Feng Ji nyní v příspěvku na čínském webu Weibo poděkoval za podporu a hlavně za vítězství anketě na Steamu. Zároveň si ale posteskl, že hra zatím není dostupná na konzolích Xbox. „Jediné, co chybí, je vydání na Xboxu, což je špatné, ale těch 10 GB sdílené paměti u Xbox Series S, bez dlouholetých zkušeností s optimalizací je opravdu těžké hru zprovoznit," napsal. Tím tedy přímo ukázal na viníka v podobě konzole Xbox Series S, o čemž se v minulosti také několikrát spekulovalo. Konzole má 4 TF výkonné GPU oproti 12 TF u konzole Xbox Series X, ale největším problémem je zdá se paměť, která je jen 10 GB oproti 16 GB u Series X a PS5. Microsoft bohužel neumožňuje vývojářům vydat hru pouze pro Xbox Series X, ale musejí připravit zároveň i verzi pro Xbox Series S, což není vždy úplně jednoduché. V minulosti proti bylo odloženo Baldur's Gate 3 a i vývojáři z Remedy bojovali s optimalizací u hry Alan Wake 2.
Jestli vývojáři hru Black Myth: Wukong nakonec na konzole Xbox Series X/S dostanou, v tuto chvíli bohužel nevíme. Zdá se ovšem, že vydání zatím není na pořadu dne. Místo toho se zaměřují na vylepšování hry pro PC a konzoli PlayStation 5, kde poslední update přinesl znatelný nárůst výkonu a další vylepšení. Je vidět, že se vývojáři postupně učí a hru lépe optimalizují pro konzole.
Komentáře