Remedy: Oznámení Alan Waka jako open-world hru byla chyba

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (6)
Zaostala neni zeme pouze jeji obyvatele:).Navic v tomhle pripade jde bohuzel spise o velikost trhu
Jo na Alana se těšim už hodně dlouho ale podle všeho to vypadá že bude bez cz lokalizace a to mi fakt štve..jako většinou anglinu ve hrach přelouskam ale už to neni ono jako kdyby tam byli alespoň cz titulky,u týhle hry mi to obzvláště mrzí a vůbec mi to sere jak je naše země v tomhle zaostálá.
Škoda že nemam X360, tuhle hru bych si hned koupil, počítám s tim že v recenzích bude dostávat minimálně devítky. Jinak samozřejmě je to velké plus pro samotnou hru. Linearita je nezbytným základem pro intenzivní zážitek a především pro efektivní vyprávění příběhu. Takhle vás donutí být stále v napětí a vyprávět vám příběh s dostatečnou intenzitou podobně jako u filmu. Ale jak tak koukám, něktří fantazírovali o tom, že tenhle thriller plný temné a tísnivé atmosféry bude zasazen do otevřeného světa. To by samozřejmě nefungovalo tak dobře jako u lineárně postavené hry. Respektive by to nefungovalo vůbec. Znám jen jedinou hru, kde se podařila vytvořit tísnivá atmosféra ve větší rozloze s notnou dávkou volnosti, a tou hrou byl Silent Hill, a to byla také poslední hra u které se to podařilo. Od začátku trajdáte po městě, ale příběh vás okamžitě vtáhne a atmosféra taktéž. Jenomže to je opravdu výjmečný kus u kterého to dokázali s naprostým přehledem, a stačí že to dělali Japonci, od těch to nepřekvapí že vám udělají mrazivou atmosféru i v zábaném parku. No každopádně doufám že si Alan Wake zahraju.
EDIT: skvělé video k Alan Wake zde link
Tunel jako tunel Alen Wake jako Uncherched 2 co jako s stím chtěl říct že to nebude pěkný a nebo co :) já myslím že to bude krutá hra ... ale doufám že nebude inspirovaná Alone on the dakr
Tak co na tom dělali těch pět let? Kreslili v tunelu prostředí pixel po pixelu?
""Později zjistili, že hra bude daleko lepší po příběhové stránce, když půjde o velmi intenzivní zážitek, takže otevřený svět vyhodili. Díky tomu se mohli lépe zaměřit na samotný příběh a samozřejmě atmosféru""
Take si usetrily spoustu prace a penez .. [s8] Neverim tomu ze by byly po tech letech vubec schopni vydat hru s otevrenym svetem.To same bohuzel potkalo i Stalkera [s13]