Red Dead Redemption má na Xbox One lepší framerate
novinka
57
Martin Šmíd, 10. 7. 2016 11:27
Od pátku si hráči na konzoli Xbox One mohou zahrát výbornou akční hru Red Dead Redemption od studia Rockstar Games díky zpětné kompatibilitě. Jak se hra na nové konzoli hraje, se podívalo Digital Foundry. I když měly v minulosti některé starší Xbox 360 hry menší problémy s frameratem na konzoli Xbox One, naštěstí to není případ Red Dead Redemption, který ho má dokonce v mnoha situacích lepší, jak se ostatně můžete podívat níže v novince. Jistě skvělá zpráva, protože nyní si můžete tuto výbornou hru maximálně užít.
A Sony se lehce poučila a vytvořila nadstroj. Co udělalo MS? Začátek X1 nebudeme opakovat, ale rád bych zopakoval, že Xbox One už nikdy v budoucnu nebude mít exkluzivní hru, to mě opravdu hřeje u srdce, i když, na druhou stranu, ono omýlat furt 3-4 stejný značky, pustit do světa 1x za 2 roky pár rychlokvašek, to taky není moc dobrý :D
Tomáš a Dweight: ehm, já reagoval na sokyho a nikdy jsem netvrdil , že je x360 dokonalý, ale ok no :) Jestli máte vy fandové PS něco společného, tak je to vztahovačnost.
XxElite: ano, multiplatformni hry vypadaly po vetsinou lepe, ale kdyz se vyvojari naucili pracovat s architekrutou ps3, i multiplatformy vypadaly lepe a dukaz ? Digital foundry - gta 5 ps3 vs x360... A vite, proc nakonec ten "souboj" prodanych kusu vyhral ps3 ? Prave paradoxne diky sve debilni architekture, ktera ale na maximalni vyuziti byla strasne vykonna a diky tomu vznikaly dynamicke a graficke luxusy jako god of war, uncharted, the last of us a beyond: two souls, o ktery mluvili, ze vypada temer jak na nove konzole... Tak a ted uminuskujte moje pravdiva fakta, ktera nezkousnete, uz jsem si zvykl :)
Nejsem si jistej jestli jsem ještě nedospal víkend, nebo je tohle skutečnost, ale vážně tu majitelé xone jásají nad tím, že jim běží 6 let stará hra s vyšším framerate? Asi jsem trochu mimo :D
RDR je pro mě 11/10 a vůbec bych se nezlobil, pokud by R* vydal remaster na PS4 protože na PS3 bylo opravdu poznat, že nejede nativně v 720p (tehdy nikdo alespoň na konzolích neřešil fps a rozlišení, ale i tak bylo na první pohled vidět, že technická stránka prostě není ok - tím spíš při srovnání s X360 (hrál jsem obě verze). Vzhledem k tomu, že vývojáři hry programovali na pc, bylo pro ně jednodušší hry portovat na relativně podobnou architekturu powerpc (X360), na PS3 se však potýkali jednak se složitostí (unikátností) cellu a jeho SPE jednotek a zároveň s komplikovaným systémem správy paměti (256 mb ram + 256 mb rsx). Z jakého důvodu jsou GTA IV a RDR na PS3 v horší technické kvalitě ví jedině R* (nedostatek zkušeností, nechuť investovat čas a peníze navíc, hořící deadline?), nicméně na MP3 a GTA V je znát, že pokud je prostor a čas se vývoji hry dostatečně věnovat, výsledek je stejný, ne-li lepší než na X360. Škoda jen, že R* od vydání GTA V na RDR totálně kašle a mp je v public loby díky cheaterům v podstatě nehratelný. Na R* supportu jsou roky (!!!) tuny stížností hráčů na stav mp a prosby o nápravu vydáním updatu, na což R* nereaguje buď vůbec nebo radami typu smazat data hry a znovu je stáhnout a naistalovat. To je trochu škoda u hry takové kvality, ale především u hry, kterou R* stále prodává a na obalu se chlubí tím, jak je mp nedílnou součástí hry jako takové:-(
Opravdu nechapu jednu vec,ze se stale najdou individua,kteri pohodovou stranku s uplne normalnima komentama dokazi svym uvazovanim,logikou ,zhrzenym egem a vubec asi nedozralym Já pretocit na snůšku hadek,dohadu a nesmyslnym dokazovanim sve pravdy.....lidska hloupost nezna mezí......
Komentáře