Hra DOOM: The Dark Ages nabídne více protivníků i větší arény
Martin dodal, že nyní nemají jen obrovské arény, největší, jaké se kdy v sérii DOOM objevily, ale také v nich bude velké množství protivníků, čehož dosáhli díky vylepšené umělé inteligenci. Nyní už by proto neměl být limit na počet nepřátel v jedné scéně, jako tomu bylo v minulosti. Nakonec Martin zmínil i zbraně, přičemž některé budou představovat obrovskou změnu oproti tomu, co mohli hráči vidět v předchozích hrách. „Třeba štít budete mít neustále v ruce. Chci, aby si hráči připadali jako Aragorn. Všichni aby si připadali jako válečníci. Jste hrdinou obrovské bitvy,“ dodal. „Se štítem se dá dělat velké množství věcí. Můžete blokovat útoky, můžete dělat parry, jsou také zbraně na blízko, s nimiž můžete provádět komba.“
Hra DOOM: The Dark Ages vyjde během příštího roku pro PC a konzole současné generace PlayStation 5 a Xbox Series X/S.
czDante92
Ale stejně se mi to zasazení moc nezdá, hra to bude určitě zábavná, ale čím dál víc se odkloňuje od myšlenky originálu. Tohle je spíš Painkiller než Doom.
Altherot CZ
VenoM
Jinak za sebe - já nějak nevím. První Doom (2016) jsem miloval, druhý byl pro mě mírným zklamáním, protože těch skákacích pasáží bylo prostě moc. A tohle se zase poněkud vzdaluje od estetiky klasického Dooma. Na druhou stranu - slušných FPS je jako šafránu, dneska to je samá live-service kejda, open-world, nebo čistý multiplayer u kterého se na story vůbec nemyslelo, takže uvidíme. Šanci to u mě má.
🦹🏼♂️📝🏚️💵 #🏎️
Jinak by bylo i fajn, dostat MP a aby na nem zamakali poradne. Jenze zase jsme u toho stejneho problemu. Doom eternal mohl mit skvely pvp s temi mechanikami tam oproti D2016, tady si to vlastne ani moc predstavit neumim. Pritom PvP MP na styl quaka, unrealu apod. tu neskutecne chybi..
Navic jsem trosku nervozni z toho spojeni "nejvetsi areny co kdy v doomu byly" zvlast prave v kombinaci s tim, ze to bude asi nejpomalejsi doom😀
Komentáře