Heavy Rain (PS4)

9/10

Heavy Rain (PS4)

ps4
SCEE, Quantic Dream
Datum vydání hry:
5. 3. 2016

RECENZE

„První věc, která mi přišla na mysl, jakožto otci dvou malých kluků, bylo, že hlavním tématem by měla být láska otce ke svému synovi.“ Tato slova pronesl v roce 2008 v jednom rozhovoru herní designér David Cage, který zvědavé novináře opatrně připravoval na příchod klíčového titulu pařížského studia Quantic Dream. Do té doby byl pojem interaktivní drama ještě stále málo známý a pro většinu lidí těžko uchopitelný. Ani ne o dva roky později se ale již pozornost hráčů i herních kritiků obracela k Heavy Rain jako nevšednímu zjevení, které v dobách nastupující herní volnosti i pečlivé cenzury obsahu definovalo nový specifický subžánr klasických adventur, a to navíc v ojediněle vyspělém a emotivním duchu.
KOMPLETNÍ RECENZE HRY

Souhrn článků ke hře