Mapa v Dying Light: The Beast bude menší, ale více detailnější s řadou tajemství
„Castor Woods je intenzivní, atmosférické prostředí - venkovské, zalesněné údolí s několika odlišnými biomy, od národního parku po průmyslové oblasti. Je menší než mapa hry Dying Light 2 Stay Human, ale je mnohem detailnější a navržená tak, aby byl průzkum odměňující na každém kroku. Velký důraz je kladen na vyprávění příběhů pomocí, do krajiny jsou vložena tajemství, skryté cesty a lore, přičemž každou část mapy ručně vytvořili naši vývojáři. V tomto světě se skrývá spousta záhad, některé sahají mnoho mnoho let do minulosti, a my doufáme, že se hráči do tohoto strašidelného, pustého světa ponoří a budou se při jeho objevování bavit,“ řekl Tymon Smektala v rozhovoru s tím, že ačkoliv hra nebude mít tolik budov a dalších podobných struktur, kterými se pyšní městské prostředí, pořád bude parkour stěžejní prvek hratelnosti. Přidávají ale i některé novinky, třeba možnost řídit vozidla, což také pomůže při cestování z jedné oblasti do druhé.
Komentáře