Vývojáři hry Mafia se rozpovídali o městě Lost Heaven
Informace z oficiální stránky:
Stejně jako město Chicago z 20. a 30. let, které slouží jako inspirace, se Lost Heaven nachází na americkém středozápadě, je prolezlé korupcí a domovem mocných zločineckých bossů, kteří vybudovali svou říši během období prohibice. Níže je mapa Lost Heaven ze hry Mafia: Definitivní edice. Jakožto návod během budování nového herního světa posloužila geometrie verze hry Mafia z roku 2002, takže rozvržení čtvrtí, městských bloků a hlavních silnic je převážně stejné, přestože se změnily některé názvy. Lokace pamětihodných misí z původní hry jako Clarkův motel, mezinárodní letiště a závodní trať – to všechno je tady a společně s venkovskou oblastí severně od města do nich můžete zavítat zcela volně, aniž byste se k nim nejdřív museli dostat prostřednictvím příběhu (už žádné neviditelné zdi) nebo se dívat na načítací obrazovky.
Kromě očividných grafických vylepšení, z nichž některá jsme nastínili v nedávné ukázce hratelnosti Mafia: Definitivní edice, těžily určité oblasti Lost Heaven z dalších výrazných vylepšení, díky kterým působí autentičtěji a více atmosféricky. Centrum města má více výškových budov v souladu s těmi, které se stavěly během poválečného rozkvětu ve 20. a 30. letech, a čínská čtvrť je nyní rozpoznatelnější díky specifické architektuře a obyvatelstvu, které odpovídá dobovým čínským komunitám, jež v původní hře nebyly. V ostatních oblastech se změnila topografie terénu, a to nejen proto, aby byl pohyb v těchto oblastech zajímavější, ale také aby hra poskytla více vyhlídek na městský obzor, který si nyní můžete užít z mnohem větší vzdálenosti, než bylo možné kvůli omezenému dohledu, jenž nabízel hardware z roku 2002.
Když jste za volantem jednoho z autentických dobových aut ve hře Mafia: Definitivní edice anebo třeba řídíte jednu z motorek, které se v této sérii objeví poprvé, můžete si užít pár změn, které jsme udělali v rámci silniční sítě Lost Heaven. Nové postranní uličky a další zkratky vám nabídnou více možností, když se budete snažit vyhnout policii, zatímco rohy a křižovatky byly vybudovány kvůli plynulejšímu jízdnímu zážitku, než který jste možná měli v původní hře. Studio Hangar 13 rovněž přepracovalo teplotní mapy hráčských cest, aby vidělo, které cesty se během misí využívaly nejčastěji, a na základě těchto dat byly změněny lokace některých úkolů. Díky tomu budete mít větší sklon projíždět rozmanitým výběrem čtvrtí a zkoumat nové oblasti, než abyste pořád dokola jezdili po těch samých ulicích, jako byste denně dojížděli do práce.
Každá čtvrť má odlišný vzhled a atmosféru a bude působit velmi odlišně podle denní doby. Cesty, které jsou přes den plné žlutých taxíků, lemované rušnými chodníky a kouřícími shluky pracujících továren, se v noci promění téměř k nepoznání. Po setmění je provoz minimální, chodníky jsou převážně opuštěné a neonové cedule hotelů a zábavních podniků, kterých si přes den skoro ani nevšimnete, jsou nyní vidět už z dálky a slouží jako referenční bod, zatímco se pohybujete po matně osvětlených ulicích. Těšíme se, až se podíváte do této nové vize Lost Heaven v okamžiku, kdy Mafia: Definitivní edice vyjde 25. září, a doufáme, že vás bude průzkum města bavit stejně tak, jako nás bavila jeho tvorba.
Komentáře