Vývojáři Halo Infinite o příběhu a grafice, spekulace o multiplayeru

novinka  61
Martin Šmíd, 31. 7. 2020 11:40
Vývojáři ze studia 343 Industries vydali před několika hodinami nový post na své oficiální stránce, kde řeší ukázku demoverze akční hry Halo Infinite, která vzbudila v posledních dnech na internetu hodně vášní. V prvé řadě se vývojáři vyjádřili k vizuální stránce. „Na základě našich poznatků z Halo 4, Halo 5 a Halo Wars 2, ale také zpětné vazby od komunity, jsme se rozhodli přejít k estetice původní trilogie. To byla klíčová zpráva, kterou jsme chtěli ukázkou sdělit. I když víme, že se to nemusí líbit všem, stojíme si za tímto rozhodnutím a jsme rádi, že rezonuje s tolika fanoušky po celém světě,“ říkají vývojáři s tím, že jednodušší pojetí grafiky automaticky ale neznamená, že prostředí bude méně detailní, a to samé platí o postavách.

„Dalším diskutovaným bodem je vizuální kvalita. Negativní zpětná vazba kolem ní zahrnuje postavy, objekty, které se zdají ploché a zjednodušené, ale také osvětlení. Přečetli jsme si vaše komentáře i jsme slyšeli hodnocení Digital Foundry. Na tomto se v mnoha ohledech shodujeme a musíme vylepšit vizuální kvalitu a celkovou prezentaci do plné verze. Ukázka ze hry byla nahrána před několika týdny, přičemž řada vizuálních prvků i herních systémů je stále dokončována a vylepšována,“ říkají vývojáři. Na některých vylepšeních už usilovně pracují několik týdnů, ale vývojáři berou v potaz i další zpětnou vazbu a námitky třeba na osvětlení, což budou nyní vyhodnocovat. „Tým je odhodlaný zaměřit se na to, aby hráči měli nádherný svět, který budou prozkoumávat,“ dodávají.

To by bylo k vizuálnímu zpracování. Fanoušky ale určitě zajímá, jestli si budou moci hru zahrát před vydáním a vyzkoušet si multiplayer. „Ukázka na Xbox Games Show se zaměřovala pouze na kampaň. Nemůžeme fanoušky obviňovat z toho, že chtějí vidět multiplayer a jsou na něj zvědaví. Jak jsme už zmínili na blogu, naše plány byly hodně ovlivněny prací z domova kvůli pandemii COVID-19,“ říkají vývojáři k multiplayerové betaverzi. Přesto věří, že hráči budou mít příležitost si hru před vydáním vyzkoušet.

A poslední část se věnuje příběhu hry Halo Infinite. Po ukázce z minulého týdne se zdálo, že vývojáři hodili předchozí události za hlavu a už se jim nebudou věnovat. Fanoušci se proto ptají, co je s Cortanou, Modrým týmem i týmem Osiris. „Minulý týden jsme ukázali misi, která je zasazena na začátek kampaně. V ní jsme představili válečníka Escharuma. Abyste věděli, co k tomuto okamžiku vedlo a co přijde poté, musíte si zahrát kampaň v Halo Infinite. Jak mnozí vědí, jsme proti spoilerům a cokoliv ukázat v traileru by nebylo správné. Ujišťujeme vás, že mnoho vašich otázek bude během kampaně zodpovězeno,“ říkají vývojáři.

Okénko se spekulacemi

Poslední odstavec si nechám spekulacím, které se v posledních hodinách objevily. Na známého stránce výrobce hraček Smyths Toys se objevil popisek hry Halo Infinite. „Legendární série Halo se vrací s největší kampaní a průkopnickým free-to-play multiplayerovým zážitkem. Užijte s 120fps a zkrácené nahrávací časy na Xbox Series X,“ stojí v popisku. Že by se vývojáři rozhodli vydat multiplayerovou část k Halo Infinite samostatně formou free-to-play, jako tomku je třeba u Warzone hry Call of Duty? To ukáže až čas, a i to, jestli poběží ve 120fps. 

Zdroj: Tisková zpráva

Halo Infinite

xonexsx
Microsoft Game Studios, 343 Industries
Datum vydání hry:
8. 12. 2021
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
7/10

Komentáře