Studio Sucker Punch přemýšlelo před několika lety i o pirátské hře

novinka  18
Martin Šmíd, 17. 7. 2020 15:04
Dnes vychází povedená akční hra Ghost of Tsushima, v níž musíte bojovat proti Mongolům o ostrov Cušima. Při této příležitosti se spoluzakladatel studia Sucker Punch, Brian Fleming, rozpovídal na oficiálním PlayStation Blogu o začátcích vývoje. Když dokončili Infamous: Second Son, věděli, že už dál se sérií Infamous pokračovat nebudou. Chtěli se pustit do nové velké hry s otevřeným světem, která navíc bude zaměřená na boj na krátkou vzdálenost. I proto chvilku přemýšleli o hře s piráty a dokonce padl nápad udělat hru kolem Tří mušketýrů. V jednu chvíli byl na stole i nápad na hru točící se kolem skotského psance Roba Roye. „Všechny tyto nápady byly zváženy, ale neustále jsme se vraceli do feudálního Japonska a možnost vyprávět příběh samurajského válečníka," říká Fleming. Když následně během jednoho podzimního odpoledne našli historickou zmínku o mongolské invazi na ostrov Cušima, bylo rozhodnuto.

Obrázek, který vidíte výše, je prvním artworkem, který vznikl, když bylo rozhodnuto, že se v Sucker Punch pustí do vývoje hry Ghost of Tsushima. Vývojáři navíc říkají, že od začátku měli jasnou vizi, a ta se během vývoje prakticky nezměnila. „Myslím, že klíčem bylo mít jasnou vizi. Na rozdíl od projektů, na nichž jsme dříve pracovali, zůstala vize pro téměř stejná po celý vývoj. Příběh se upravoval, soubojový systém také prošel několika verzemi, ale vize byla stejná od první prezentace do současnosti,“ říká Brian Fleming s tím, že vizí byl osamělý samuraj, který přežije vpád Mongolů na ostrov Cušima, jenž následně bude o svůj domov bojovat. 

Zdroj: null

Ghost of Tsushima

ps4
Sucker Punch, Sucker Punch
Datum vydání hry:
17. 7. 2020
Žánr:
Hack and slash/Beat 'em up, Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře