Studio Insomniac o výkonu PS3

novinka  11
Petr Strecker, 27. 10. 2009 15:11
Když se podíváte na komentáře vývojářů, ti neustále tvrdí, že využívají naplno konzole, na které vyvíjejí. Což bohužel až na pár vyjímek zatím není nijak extra znát, ať už se bavíme o Xboxu 360 nebo PS3. Studio Insomniac, které má na kontě tituly jako Resistance nebo sérii Ratchet and Clank údajně PS3 využívá na 100%, ovšem využití všech těchto možností není ani zdaleka tak úplné jak by mohlo být. Tím myslí zejména to, že jejich hry využívají v PS3 všechny dostupné možnosti, ale výkonově nejsou ani zdaleka na špici, což by se mohlo do tří let změnit. „Myslím si, že neuvidíme PS3 na vrcholu svých sil ještě dobré tři roky. Využíváme vše z PS3 již nyní, ale vždy můžete být přesnější v tom, jak to využíváte.“ řekl James Stevenson, komunitní manažer studia. Také si značku PlayStation vychvaluje z důvodu, že tyto konzole byly vždy stavěny s výkonovým stropem posazeným opravdu vysoko. Bylo by ale lepší, kdyby všichni přestali říkat, kdy bude výkon herních konzol plně využit a místo toho nám dali najevo, až se tak opravdu stane.
Zdroj: vg247

Ratchet & Clank: A Crack in Time

ps3
Sony Computer Entertainment, Insomniac Games
Datum vydání hry:
27. 10. 2009
KARTA HRY
9/10

Komentáře