Square Enix měl připravovat hardcore akční RPG podobné Bloodborne

novinka  9
Martin Šmíd, 8. 5. 2022 11:24
Uznávaný japonský vývojář Naoki Yoshida je spjat se sérií Final Fantasy od Square Enixu, přičemž v současnosti z pozice producenta dohlíží na vývoj Final Fantasy XVI. Nyní vydal svoji knihu Yoshida Uncensored, v němž je odhaleno, že dříve pracoval na zcela nové značce, která byla až neskutečně podobná hře Bloodborne od studia FromSoftware. Vývoj probíhal v době, kdy se ještě o hře Bloodborne nevědělo a do jejího vydání zbývalo několik let. Hra od Square Enixu měla dle Yoshidy stejně zbraně i pistole a byla v gotickém stylu. „Když jsem poprvé viděl Bloodborne, pomyslel jsem si, kde už jsem to viděl,“ píše v knížce. I tato hra měla být hardcore akčním RPGčkem se sci-fi prvky, přičemž plánován měl být i multiplayerový režim pro pět hráčů. V něm by jeden hráč bojoval proti čtyřem ostatním. Aby proti nim měl šanci, měl by silnější schopnosti a další výhody. Yoshida v závěru textu zmiňuje, že hra by ale pravděpodobně při vydání propadla, navíc byla zrušena kvůli problémům při vývoji. Jak by tedy dopadla, se už nikdy nedozvíme.
Zdroj: playstationlifestyle.net

Komentáře